View Single Post
  #9  
Old 25-06-2010, 16:14
jettaracing's Avatar
jettaracing jettaracing is offline
Volksforum Aandeelhouder - Oil burnin' Maniac
 
Join Date: Dec 2003
Posts: 4,870
Send a message via MSN to jettaracing
Default

Ik heb er 16V remmen rondom van een '88er gti op de witte jetta , die zijn voor 239 mm , dan kunnen je originele 1,3 fusee's gewoon blijven zitten .
Dan kun je gewoon een setje VWII remklauwen halen , en een set schijven met blokken van een -'88 16v gti . Dan zijn de remblokken een stukje dunner zodat de blokken en geventileerde schijven dan gewoon in een VWII remklauw passen .

Dan kun je zelfs je hoofdremcilinder laten zitten .

Als je ook achter wilt verbeteren ,dan zul je een gti achterasmet schijven moeten plaatsen (of alleen de astappen met de schijven en klauwen ,dat kan ook)

Let wel dat je dan ook je remslangen achter moet vervangen ,en je handremkabels , die zijn anders .

Met zilke geventileerde remschijven heb je iig veel minder last ervan datje remmen warm worden ,en kunnen gaan 'bonken /kloppen' zoals jij beschreef.
__________________
Golf Mk3 Variant TDI 110pk
Golf variant Mk3 family car
The White Turbo Jetta!


Quote:
Originally Posted by Misha
De ringen van een schroefset gaan maar 1 kant op hè.. en da's naar beneden
Reply With Quote