View Single Post
  #10  
Old 25-07-2010, 21:21
Frank88 Frank88 is offline
Forum Newbee
 
Join Date: Jul 2010
Posts: 8
Default

Quote:
Originally Posted by Dexter
Als ik het goed begrijp dan heb je zelfs met de wielen van de grond de hulpveer nog deels samen gedrukt.

Ik denk niet dat de boel bij jouw loskomt maar bij het uitveren na een drempel word jouw schokbreker maximaal uitgerekt zeg maar. Dusdanig ver dat die dus met een redelijke kracht tegen zijn maximale punt aan klapt. Dat komt simpelweg omdat de veer zich graag uit wil rekken maar simpelweg niet verder kan door de schokdemper.

Je kan proberen om de auto lager af te stellen. Het klinkt apart maar ik denk dat dat wel een oplossing is. Denk verder niet dat het zinvol is om de hulpveer te verwijderen maar het zou in dit geval misschien ook iets schelen.


Ja klopt toen ik de auto lager had afgesteld had ik hier naar mijn idee geen of minder last van. Nu kan ik me niet veroorloven de auto verder te verlagen ivm vakantie naar het zuiden.
Als ik de hulpveer verwijder dan komt de auto dus wat lager te liggen en zal ik hem weer iets moeten opschroeven of niet?
Reply With Quote