View Single Post
Old 01-08-2010, 21:00
jettaracing's Avatar
jettaracing jettaracing is offline
Volksforum Aandeelhouder - Oil burnin' Maniac

Send a message via MSN to jettaracing

Quote:
Originally Posted by Ruud_mk1
Vandaag gespot bij de Nije Warf in Wouterswoude, topauto !

Thanks

En we hebben (eindelijk) vakantie!!!!!!!!

Dat betekent dat eindelijk de zwarte vari een tijdje stil mag(kan) staan , en ik de roestduivel eens kan aanpakken !

Van t weekend alvast een nieuwe schermdeel opgehaald , want de golf Mk3 staat er om bekend dat de voorschermen wel willen roesten , en dat doet deze natuurlijk ook al .
Aan de rechterkant zit er al een nieuw scherm op vanwege de schade toen ,maar de linkeronderzijde is nu echt aan vervanging toe !

Ik wil proberen dit een beetje low budget aan te pakken ,maar wel goed .
En aangezien ik nogal creatief schijn te zijn ,ga ik alleen de onderzijde vervangen
De rest van het scherm is dus zonder roestschade en mooi strak ,en ik kan mooi het spuitwerk onder de lijst houden op deze manier .

Ook ga ik op een paar delen de roestplekje die onder de raamrubbers vandaan komen repareren dmv spotrepair , dwz de roest word natuurlijk goed verwijderd ,maar ik ga niet de hele delen spuiten , maar de delen bijspuiten .

Ik zal de vordering van de werkzaamheden hier wel bijhouden deze week !

Hier een foto van de nog aanwezige roestschade , zolang het nog bij bultjes bleef viel het niet eens op,maar nu zijn ze door en begint zich een ranzige bruine roestwater te laten zien !

Maar ik heb het nieuwe deel uit een schadescherm gehaald , welke nog geen roest vertoonde ,en voor de zekerheid helemaal kaal gehaald ivm steenslag e.d. en in de rode zincverf gezet .

Volgende week ook nog wat kleinere technische dingen verbeteren/vervangen , maar daar moet ik eerst nog even wat onderdelen voor bestellen .

Quote:
Originally Posted by Misha
De ringen van een schroefset gaan maar 1 kant op hè.. en da's naar beneden
Reply With Quote