View Single Post
Old 16-08-2010, 15:35
BeRt_16VT's Avatar
BeRt_16VT BeRt_16VT is offline
Volksforum Aandeelhouder

Send a message via ICQ to BeRt_16VT Send a message via MSN to BeRt_16VT

bedankt mikus is idd zo.
maar goed ik heb vanmorgen gebeld en en.. nu wilden ze toch de motorkabelboom en de ecu los hebben en maken. deze heb ik er dus ook heen gebracht.
toen heb ik ook naar de E85 gevraagd..... wat blijkt nu, dat ik dacht met 20% meer klaar te zijn. bij een standaard motormanagment zou dat wel kunnen ja maarrrr....
omdat de motor dadelijk ongeveer 40 pk meer krijgt zijn mn injectoren dus te klein voor de E85. om hem hier op te laten lopen zou ik 38% meer moeten gaan inspuiten.
Omdat het nu al zo lang heeft geduurd om tot zover te komen heb ik besloten om toch maar op 98 tegaan rijden.
toch even voor de goede orde: als de injectoren groot genoeg waren geweest had ie op E85 gelopen!!! en ik ben er voor 100% zeker van dat het materiaal het aankan.
En pim inderdaad: E85 85% ethanol en 15% benzine.
dus de tank van de golf 2 compleet overgetankt naar de vr6, brandstof drukregelaar erop gezet en dit gaat dus prima!
Met een beetje geluk krijg ik aan het eind van de week mn ecu + kabelboom terug en moet ie kunnen lopen. als dan alles goed is gaat ie naar van kronenburg en wordt ie op de testbank afgesteld.
Reply With Quote