Thread: Lekkend dakje
View Single Post
Old 31-08-2010, 14:51
Jel Golf 2 GTI's Avatar
Jel Golf 2 GTI Jel Golf 2 GTI is offline
Volksforum Draaideur Donateur

Quote:
Originally Posted by Sayht
Beste,

Heb je topic gelezen ivm de waterlek die je hebt/had in je Golf 2 met schijfdak. Ik heb namelijk hetzelfde voor. Onder de bestuurderzetel staat enkele cm's water. Was vanplan mijn interieur te strippen om te kijken vanwaar het vandaan kwam maar kwam jou topic. Meschien kan jij me directer helpen zodat ik het probleem inneens kan aanpakken. Hoe heb je dit opgelost gekregen?
Ook heb ik wat water dat vanonder mijn zekerringkast drupt op men voeten. Hopelijk heeft dit een verband met elkaar .
MVG Thyas

Van je schuifdak lopen er 4 kanaaltjes om het water af te voeren 2 naar achter die uitkomen onder je achterbumper en 2 naar voren die uitkomen in de zijkant van je deurstijl.

Als je de deur openzet zul je een plastic zwart stopje zien. Hierdoor loopt het water af.
Deze durfen wel eens dicht te slibben.

Aan de binnekant van je dash (net boven en naast je zekeringkast zit een verbinding met de slang van je dak en het bochtstukje dat in je deur zit.

Wss is dit uit elkaar gesprongen waardoor het water van je dakje lekt naar binnen.

Grtz Jel

I want to die peacefully in my sleep, like my grandfather.. Not screaming and yelling like the passengers in his car.
Reply With Quote