View Single Post
  #12  
Old 23-12-2014, 21:13
ar1g3's Avatar
ar1g3 ar1g3 is offline
Volksforum Aandeelhouder
 
Join Date: Nov 2012
Posts: 1,989
Default

Quote:
Originally Posted by powah
@ar1g3, ik heb de politie later nog gebeld maar die wouden sowieso niet komen. Hadden het druk en hiervoor dus geen tijd. In het begin werkte hij mee. Het was donker, het regende en allemaal moeilijk invullen. Meneer was een beetje 'van slag'. Was een jonge knul. Op een gegeven moment maar besloten naar hem thuis te rijden, was niet al te ver. Wij zouden ons ergens treffer, hierbij is hij ervandoor gegaan. Niet gekomen naar de afgesproken plek. Na ongeveer 30 minuten kreeg ik toch contact aangezien ik al zijn gegevens had. Hierbij bij hem thuis afgesproken en toen sloeg de sfeer pas om. Ik verwachte in een gezinssituatie terecht te komen waar alles netjes werd afgehandeld. Eenmaal aangekomen was er waarschijnlijk een vriend van hem gebeld want die was ook aanwezig. Op dat moment wou ik de papieren in gaan vullen en toen kwam het verhaal dat ik geen licht droeg etc.

Dus hebben jullie ter plaatse een europees schadeformulier ingevuld? of niet?

Zijn er lampen geraakt van je auto? Politie kan zien aan een kapotte lamp of deze aan was op de moment van een ongeluk, zou een gouden bewijs zijn om zijn argument van geen verlichting teniet te doen.
__________________
'88 Golf 2 1.8 GTI 16v PL(project)
'01 Passat B5.5 1.9TDI PD
'95 Passat b4 1.9 TD (RIP)

"Cornering perfectly is like bringing a woman to climax.” - Jackie Stewart
Reply With Quote