![]() |
|
|||
|
|||
![]() Zo, dat was een heerlijk weekend Brilon.
Veel mooie dingen gezien en gehoord ![]() M'n beste tijd verbeterd naar 13,585 en de koppeling aan snot gereden ![]() Dus ik kom zonder kever naar Drachten. Gr. Cees |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Die hebben al wat mooi spul gemaakt! Tegen dan heb je die koppeling wel weer gemaakt ![]() |
|
|||
|
|||
![]() En zo zijn we "ineens" bijna 3 jaar verder en ik vond het wel weer eens tijd om een update te geven.
De porsche bak heb ik verkocht. De sequentiële versnellingsbak is inmiddels klaar voor montage, echt veel werk. Hoop aanpassingen moeten maken omdat de bak veel groter is dan de porsche bak. Door een mix van verkeerde instellingen op de maxxecu (stotteren van de motor) en het niet goed vastzetten van het vliegwiel is de krukas stuk gegaan. Nieuwe (72mm) krukas liet te lang op zich wachten, dus ik heb een grotere (74 mm) krukas gekocht. Hierdoor krijgt de motor 56cc erbij, 2332cc. Verwachting is 250pk. Doel is om 6 juni 2025 weer te rijden in Aldenhoven. Een lage 12 op de 1/4 mijl moet haalbaar zijn. Ik ben in Aldenhoven aanwezig voor DRC, Dutch Race Control, om de tijdwaarneming mogelijk te maken. Gr. Cees |
|
||||
|
||||
![]() Mooi werk, Cees! Hopen dat het heel blijft.
![]() |
|
||||
|
||||
![]() serieus dik speelgoed. moest even het 1 en ander terug bladeren, na 3 jaar
![]()
Actieve topics: ------------------------- vdWal's Wagenpark Jetta Mk2 Coupe Verkocht: Golf Mk4 R32 Deep Blue Pearl Golf Mk3 Milestone Variantje Golf Mk2 Edition One 16vG60 Luup 16v, Jetta mk5 comfortline, Audi A4 B8 2.0 Sline |