![]() |
#21
|
||||
|
||||
![]() @Hight mijn advies pak deze krukaskeering dus 030103171K.
Je hebt dan 1 boutje van de keering die niet overeenkomt met je blok. Geen gaten boren anders zit je in je blok weet ik nu uit ervaring. Ik heb dit gelukkig kunnen oplossen. Los dit probleem op met een krammetje die de afstand overbrugt. Je kan bij deze keering dus een krukassensor vinden met draad. Dit is een krukassensor van een automaat. De vaste krukassensoren met stekker gaan namelijk niet passen. Er is nog een ander type krukaskeering namelijk van een golf 5 1.4 FSI. Deze past zonder aanpassingen. Alleen bestaan daar geen krukkassensoren voor met draad. Dit zijn allemaal vaste met stekkers en daar kom je niet mee weg.
__________________
VW T3 - 1982 - 16v KR VW Golf 1 - 1983 - PG G60 VW Corrado - 1989 - PG G60 |
#22
|
||||
|
||||
![]() Als laatste aanvulling. Voor 030103171K heb je tool nodig waar Frank om vroeg. De krukassensonsor vaan Golf 5 heb je weer een andere VW tool nodig die je in het filmpje van Elring ziet!
Let op die tools kosten een gods vermogen. Ik heb ze bij de dealer geleend tegen borg.. Het lukt je niet om deze zonder tool te monteren. Zonder gaat het lekken of heb je kans dat je een probleem krijgt met de binnenring. Let op het moment en Ook dien je na montage de boel minimaal 4 uur te laten rusten alvorens er olie in te doen..
__________________
VW T3 - 1982 - 16v KR VW Golf 1 - 1983 - PG G60 VW Corrado - 1989 - PG G60 Last edited by yuli : 03-04-2017 at 12:00. |
#23
|
||||
|
||||
![]() kijk toppers, hier heb ik wat aan!
thnx! |