![]() |
|
|||
|
|||
![]() Hoi!
Ben sinds een jaar of twee bezig met mk2 golfjes, waaronder mijn nieuwste aanwinst, een 1.3tje uit 08/1985 met MH motor. Mooie opknapbeurt aan het geven totdat ik erachter kwam dat de vacuumvervroeger van de ontsteking lek was. Dan denk je: klein onderdeeltje, niets aan de hand. Helaas zijn deze dingen nergens meer te verkrijgen. Het gaat om de ontsteking 030 905 205 A (code erboven: 0237021043) (die met twee bevestigingsboutjes). Deze ontsteking krijg ik ook niet meer gevonden. Heeft iemand enig idee of: - deze ergens nog te verkrijgen zijn (hele ontsteking of alleen de vacuumvervroeger) - de vacuumvervroeger van een andere soort ontsteking ook te gebruiken is op dit modelletje (dat zou al helemaal mooi zijn) Want ik kom er gewoon niet uit hoe ik ooit nog zoiets ga vinden... Alle hulp is welkom in ieder geval! |
|
||||
|
||||
![]() Welkom hier!
Volgens Classisparts zou deze moeten passen voor de MH: https://www.volkswagen-classic-part...mOXMxeZe0vcUPb- |
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Bedankt! Ja, ik dacht, wel fijn zo'n community om af en toe te helpen. Manmanman wat een duur grapje weer, maar dat lijkt hem zeker te zijn! Erg bedankt! |
|
|||
|
|||
![]() Na wat onderzoek blijkt dat dat toch niet de goede is. Voor mij is het blijkbaar de 030 905 271A.
Als iemand een ontsteking heeft of iemand kent die zo'nzelfde onsteking heeft zou het mij erg helpen! Want deze vacuümvervroegers zijn niet meer verkrijgbaar |