![]() |
|
||||
|
||||
![]() Hoi allemaal,
Hopelijk is het oké, dat ik dit hier plaats. Ik overweeg mijn Mk1 Cabrio te verkopen. Het is een 1.8 USA uitvoering in het knal rood. Er zit een creme lederen interieur in. De auto is al sinds jaar en dag in ons (familie) bezit en we hebben hem als trouwauto gebruikt. Hij is jaren van mijn vader geweest en staat sinds een aantal jaren op mijn naam. Circa 5 jaar geleden is de auto vanaf mijn ouderlijk huis naar ons huis verplaatst. Sindsdien staat ie stil. Al met al een project dus, waarvan ik niet zie, dat ik daar de komende 10 jaar mee aan de slag zal gaan. Zoals je dus leest, sentimentele waarde, wat alles lastig maakt voor mij om iets van een waarde indicatie te doen. Wat zou ik voor een auto als deze mogen vragen, zodat ie bij iemand terecht komt die hem de nodige aandacht geeft? Samengevat: - Achterremmen zitten vast. - Hield heel erg in toen we hem naar ons huis hebben verplaatst. - Plamuur in linker achterscherm. - Spatbordverbreder links voor gescheurd. - Verwijderen reflectoren voorschermen is slecht gedaan => werk. - 16 Inch Borbet velgen - Nette zwarte kap - Creme lederen interieur - Kap hoes in interieurkleur - 1.8 motor, 5 bak. - 16v einddemper - Classic line - Bouwjaar: 1986 - Km stand: 131.xxx ![]() ![]()
All throttle, no bottle. Last edited by GTIEditionBlue : 21-08-2025 at 12:06. |