![]() |
|
||||
|
||||
![]() Daar doe je niets aan, gelukkig dat haar niets is overkomen.
|
|
||||
|
||||
![]() Djiesssss, dat moet wel een klap geweest zijn !
Gelukkig maar dat Bren niks heeft, ze zal nog wel flink spierpijn krijgen denk ik de komende dagen. Sterkte !
|
||||
|
||||
![]() ![]() Blij dat jij niks hebt! Succes ermee. |
|
||||
|
||||
![]() @ Bren: gelukkig heb je niks, dat ijzer is replacable.
64 T1 13 wndw dlx wlkthrgh hardtop SNAP-360 - 1st drive in photostudio in Amersfoort DRIVE HYBRIDS, I NEED YOUR GAS !!! Last edited by vwboesie : 09-07-2006 at 21:04. |
|
||||
|
||||
![]() Sjezus... eerst laat je me enorm schrikken met je sms-je... ik zag spontaan bleek... nu zie ik de foto.... zie ik nog bleker
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Ai, dat ziet er uit als einde oefening. Had je de voorbumper ook al vervangen e.d.? Dan is het allemaal nog extra zuur. Maar uiteraard is het voornaamste dat ze zelf niks mankeert!
|
|
||||
|
||||
![]() Zonde, maar ijzer is maar ijzer.
Het voornaamste is dat ge niks mankeerd
|
||||
|
||||
![]() Ik heb ze lekker laten liggen vanmorgen, kan ze even echt bijkomen.
Ze heeft gisteren al wel weer een stukje auto gereden maar dat ging niet van harte. iedere dag maar een beetje opbouwen. Ze klaagde wel wat over pijn in haar onderrug,als het erger wordt maar even naar de dokter. Ja golfie is afgeschreven, maar goed dat is vervangbaar. Gelukkig had ik er nog niks aan gedaan. Hopen dat we nog wat van de verzekering krijgen,geen idee. Dan zal het wel iets luchtgekoelds worden, want dat begint nu wel heel erg te kriebelen bij haar.
|
||||
|
||||
![]() ik zou gelijk ff naar de dokter gaan, niet pas als het erger word! is serieus niet goed om ermee te wachten en door te blijven lopen...
|
|
||||
|
||||
![]() Quote:
![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Ze heeft wel meer last van haar rug, ook altijd op die plek. Manueel gaat ze van de week heen. komt goed. Hij gaat trouwens in de bingo, de golf. In onderdelen of compleet. Ja ik maak er een apart topic over.