Volksforum.com

Go Back   Volksforum.com > Nederlands > Vraag en Aanbod > Archief
User Name
Password
Home FAQ Register Members List Calendar Today's Posts





 
Thread Tools Search this Thread
  #1  
Old 30-08-2010, 14:29
Aruniq Aruniq is offline
Forum Regular
 
Join Date: Jan 2010
Posts: 165
Default US VR6 lip, Ipod Nano + Alpine headunit

Heb ze nog steeds hier liggen, maar een vorige verkooppoging liep uit op niks. Dus nog maar eens proberen.
Ik heb hier een originele US Golf 3 / Vento lip. Alleen eronder gehad om te kijken of het mooi was. Maar ik vind de VR6 lip van de originele VR6 die we hier kennen mooier.

En dan heb ik nog een Alpine CVA1004RR headunit liggen. Met doos en alles dus meteen aan te sluiten.
Specs :
- 6.5" klapscherm
- Bass engine (bass center frequency control)
- 1 pre amp output
- 4 x 45W amp.
- Afneembaar front

En de Ipod Nano. Paars en een ingebouwde camera. Ik kocht hem voor in de auto maar de autoradio kan geen Ipod herkennen. Dus vandaar dat ie de verkoop in gaat. Ik heb hem 1x geprobeerd omdat ik Itunes eens wilde proberen. Ik heb hier nog ergens de aankoopbon liggen. Als ik die terug vind zit er nog een dik half jaar fabrieksgarantie op! Foto hiervan volgt later vandaag of morgen!

plaatjes :

[IMG]
[/IMG]
[IMG]
[/IMG]
[IMG]
[/IMG]
[IMG][URL=http://img839.imageshack.us/i/1000243l.jpg/][IMG=ht[/IMG]

(omdat het verplicht is dacht ik) Richtprijzen :
Lip : 60
Headunit : 150
I Pod Nano : 100

Doe anders een goed bod, het zijn richtprijzen dus wie weet komen we er wel aan uit.
grtz

Last edited by Aruniq : 04-09-2010 at 11:49. Reason: 1 verkocht, en 1 nieuw product erbij
  #2  
Old 02-09-2010, 11:35
Neill_s's Avatar
Neill_s Neill_s is offline
Volksforum Donateur
 
Join Date: Oct 2004
Posts: 1,745
Default

Heb je toevallig een betere foto van de vr6 lip? Of nog liever, de lip onder de auto? Ik kan zo het verschil niet duidelijk zien

Niels
__________________
Mijn garage:
  #3  
Old 04-09-2010, 11:32
Aruniq Aruniq is offline
Forum Regular
 
Join Date: Jan 2010
Posts: 165
Default

Quote:
Originally Posted by Neill_s
Heb je toevallig een betere foto van de vr6 lip? Of nog liever, de lip onder de auto? Ik kan zo het verschil niet duidelijk zien

Niels


Hoi,

Sorry voor de late reactie!
Foto van onder de auto zelf gaat niet echt lukken, maar ik heb een foto gevonden van een Vento met dezelfde lip eronder hopelijk heb je zo een beeld ervan :




Ik kijk morgen even dan heb ik meer tijd, of ik wat duidelijkere foto's voor je kan maken! En dan kan ik meteen ff kijke of ik hem nog is onder mijn golf duw en daar foto's van maak voor je!

grtz

Last edited by Aruniq : 04-09-2010 at 11:44.



Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

vB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off
Forum Jump




All times are GMT +1. The time now is 08:37.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
All rights reserved, Volksforum