![]() |
|
|||
|
|||
![]() Hoi, Ik ben Romke, net nieuw hier.
Ik heb sinds kort een Caddy Maxi uit 2009, 1.6 benzine, en die brult enorm met 3000 toeren bij 100 km/u. Dat lijkt me niet erg gezond en volgens mij maakt hem dat niet heel zuinig. Ik vraag me nu af of iemand er ervaring mee heeft om er een 6-bak in te zetten. Ik heb op youtube een 6 speed swap gezien met hetzelfde model die erg eenvoudig zou zijn, alleen dat was een diesel. (https://www.youtube.com/watch?v=66h...6wU_0mQ&index=2) Dus nu zou ik graag willen weten of het net zo makkelijk gaat bij een benzine uitvoering. Het zou ook leuk zijn als ik er een TSI blok in kan zetten, maar dan kan ik waarschijnlijk beter mijn auto inruilen :/ Last edited by Vrom : 23-06-2025 at 20:06. |
|
||||
|
||||
![]() Weet je welke versnellingsbak er nu in zit? Welke code? Op basis daarvan kun je gaan kijken wat er nog meer binnen dezelfde familie zit en dus past op je motor. Tevens is het aan te raden om te kijken naar de overbrengingsverhoudingen en of je een bak kunt vinden die vergelijkbaar is, maar met een 6e versnelling.