![]() |
|
||||
|
||||
![]() Ziet er idd super uit
![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Interieur is bij JT autobekleding het sky is nog goed. De stof in het midden is wel vergaan na 50 jaar. De stof is niet meer leverbaar maar we hebben wel iets gevonden dat bijna het zelfde is dus daar wordt het mee gerestaureerd. Schuim wordt vernieuwd voor het comfort. Heb helemaal vertrouwen dat het goed komt hun kunnen dat!
|
|||
|
|||
![]() Ben heel genieuwd. Ik zie dat je het exact zelfde interieur hebt als ik heb en ik ben ook nog op zoek naar een stoffeerder met een goede vervangbare stof voor mijn swallowtail.
Ben heel benieuwd hoe je interieur wordt en natuurlijk ook heel benieuwd naar je foto's. ![]()
|
||||
|
||||
![]() zo das serieus! nice man. in het verleden altijd de projecten met plezier gevolgd.
keep us posted! ![]()
Actieve topics: ------------------------- vdWal's Wagenpark Jetta Mk2 Coupe Verkocht: Golf Mk4 R32 Deep Blue Pearl Golf Mk3 Milestone Variantje Golf Mk2 Edition One 16vG60 Luup 16v, Jetta mk5 comfortline, Audi A4 B8 2.0 Sline |