![]() |
|
|||
|
|||
![]() Bouwjaar: 1989 (word dus belastingvrij)
Km Stand: 197.xxx apk: Dec 2012 (nu geschorst) Prijs: 500,- Bijzonderheden: El Cheapo (loco) daily http://www.speurders.nl/overzicht/a...pc=6127&q=jetta Moet weg. Geen zeik over de prijs! Hierbij bied ik een hele nette, originele, onverprutste Jetta aan. De Jetta gaat (zo snel al) weg omdat ik deze om persoonlijke redenen heb moeten overnemen. Ik heb op dit moment zelf al 2 auto's die perfect voldoen dus een inruil is NIET mogelijk. De Jetta is letterlijk altijd van een omaatje geweest en is altijd garage onderhouden geweest. De motor loopt als een zonnetje en is kurkdroog. Chassis is in uitmuntende staat voor zijn leeftijd én roestvrij! Interieur is zoals op de foto's te zien nog prima. De auto staat op dit moment geschorst wegens eerder genoemde redenen. Er zit wel nog altijd een APK op (die probleemloos is doorstaan) tot december 2012. Kortom: Betrouwbare, goedkope auto waar je nog jaren lang zorgeloos plezier aan hebt. Gr, Paul p.s. Je kunt me het best even bellen op mijn tel nr; 06-40108762 e-mailen kan ook maar daar reageer ik minder snel op: liktochmereet@hotmail.com ![]() Last edited by gebrabbel : 11-06-2012 at 11:09. |
|
||||
|
||||
![]() waar staat de auto????
|
|||
|
|||
![]() Omgeving Zuid-Limburg
450,-! |