![]() |
|
||||
|
||||
![]() Ik ben net ff naar de dealert geweest om te vragen voor aanslagrubbers, voor de passat, dus die om de schokdemper heen komen.
dus ik zeg tegen die dude, doe mij die dingen voor en achter, hij zegt ok, en haalt die apperaten uit het magazijn en zegt doodleuk tegen mij das dan 63 euro! ![]() ik zeg dus hallo, voor een paar rubbertjes!!! (en aangezien ik al op een aantal andere plaatsen niets had gevonden en hem dat al eerder had gemeld) antwoord hij, het zijn geen rubbertjes het is een soort van schuim en ja beter duur dan niet te koop! :o en toen ben ik dus maar weg gelopen want voor 4 rubbertjes ga ik nooit van ze leven zoveel geld op tafel gooien. ![]() dus iemand een alternatief om te gebruiken?? ![]() en kan iemand de prijzen van: 893 412 131 B 321 512 131 D even voor me nazoeken.... ![]() dank jullie wel voor het lezen van dit relaas ![]()
|
|||
|
|||
![]() Gewoon naar de algemene onderdelen handel gaan....daar kun je dat soort zaken gewoon kopen, tegen een veel lagere prijs
|
|
||||
|
||||
![]() ...en 9 van de 10 keer dezelfde kwaliteit
|
|
||||
|
||||
![]() hebben ze niet....
ben er bij 2 geweest... alleen van die autostyle dingetjes...maar die moeten weer besteld worden met een levertijd van 16 weken...
|
||||
|
||||
![]() Quote:
als ik deze nummers invoer zegt dat deze artikelnummers niet bestaan :S:S..................
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Ik weet niet waar jij naar toe gaat, maar ik heb hier zeker 3 zaken die ze of in voorraad hebben of ze binnen een dag in huis hebben.... |