![]() |
|
|||
|
|||
![]() Hallo Allemaal
Hierbij bied ik mijn Volkswagen Golf 2 GTD aan. Het is er eentje met een 59 kw motor SB motorcode. Er zit ook nog intercooler en stuurbekrachtiging in. Recentelijk is de cilinderkop gevlakt en geperst ( dus daar heb je voorlopig geen last van). De koppakking is ook vervangen. Ook heb ik er een nieuwe distributieriem op gezet. Nieuwe gloebougies, verstuivers zijn gereviseerd. Nieuwe brandstofleidingen aan de vertuivers, waterpomp is ook vervangen. Thermostaat is ook vervangen. Thermoschakelaar is ook vervangen... Er zit ook een toerenteller in de auto.... Enigste minpuntje, de auto heeft een kleind deukje in de bestuurdersdeur....maar ik heb al een andere deur in dezelfde kleur. Indien geinterresseerd, hoor ik het graag. De auto kost 4000,- lager kan echt niet omdat de onderdelen en de kop, mij een fortuin hebben gekost...en zon groots onderhoud...laten we eerlijk zijn, als je dat bij de garage laat doen of zelf doet...dan ben je ookal veel geld kwijt. Auto staat momenteel gesitueerd in Hoogeveen, Drenthe. De prijs is verkeerd ingevuld, mijn excuses hiervoor. Het is niet de bedoeling geweest een andere persoon had deze advertentie geplaats. De auto kost 4000 euro. Indien gewenst kan er voor 600 euro een TDI in geplaatst worden. Ik hoor het graag. Vr.Gr. Last edited by VW-wolf : 29-07-2012 at 00:00. |
|
|||
|
|||
![]() Beste VW-wolf,
Gaat het om een 86' GTD? dan ben ik zeker geïnteresseerd. Of een jongere bouwjaar? Waar woon je ergens is natuurlijk ook fijn om te weten Mvg, Boppert |
|
||||
|
||||
![]() Graag de lokatie erbij vermelden. Eventueel ook wat meer info zoals bouwjaar, km-stand etc. Foto's doen vaak ook veel
![]()
|
|||
|
|||
![]() heb je bouwjaar en foto's voor me? graag sturen naar erjan_bluemink@msn.com dank je!
|