![]() |
|
|||
|
|||
![]() Ik zal me ook eens voorstellen,
Ik ben Maurice, 33 jaar oud en vw fanaat (wie hier niet? ![]() Ik rijd met een golf 3 cabrio sinds enkele weken nadat 6-juni mijn brave GTI MK2 me werd ontnomen door een paar vandalen die snachts liever auto's jatten dan slapen ![]() De GTI had ik helaas nog niet zolang maar was al het nodige aan gebeurt ![]() Hier had ik sinds maart de nodige tijd aan besteed. maar helaas het mocht niet zo zijn. Vrij snel nieuw wagentje gevonden (moet kunnen blijven rijden he) ![]() Nog niets aan gedaan (spaarpot zat in de GTI) maar dat zal langzaam aan wel komen. al eerste in elk geval nieuw dak ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Nette 3, jammer van de gti was een mooi dingetje.
|
|
||||
|
||||
![]() Vreselijk jammer van je GTi!
Is toch wel de grootste nachtmerrie...dat je auto gestolen wordt ![]() Succes met de cabbie!
|
||||
|
||||
![]() Heey naamgenoot :P
Echt jameer dat er zon mensen rondlopen die liever jatten dan er zelf voor werken succes met de cabrio
Volkswagen golf MK2 2.0 8v 1990 ( sold) Opel vectra 1.6 1997 ( sold) Volkswagen golf MK2 1.6 Aut. 1988 ( Sold) Volkswagen Polo 6n 1.4 (sold) Volkswagen kever 1972 (project) Volkswagen Golf MK4 1.6 (daily |
|
||||
|
||||
![]() Ik heb dat golfje 2 wel eens zien staan in Etten-Leur. Was dat in jouw beheer of in die van de zelfbenoemde eigenaar? Anders moet ik eens nagaan waar en wanneer dit was..
edit: was iig op Vosdonk.
Last edited by Matheo : 23-07-2012 at 13:01. |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
De laagste levensvorm, enkel ![]() Anyway welkom hier en veel plezier van je nieuwe. Nette cabbie! Positief bekeken, misschien heb je mazzel en krijg je de 2 nog eens terug ! |