![]() |
|
|||
|
|||
![]() hallo ik heb een golfke 1 cabrio gekocht met een 1800 16v kr motor in
er staat momenteel een powersprint uitlaat op nu zei een kameraad onlangs tegen mij da ik moest oppassen voor mijn motor met daar een nieuwe powersprint uitlaat op te zetten omdat deze motor nog niet gereviseerd is ivm tegendruk ofzoiets kan dit kwaad ? laat me gerust weten wat jullie er van denken |
|
||||
|
||||
![]() Doet jouw kameraad veel met tweetakt motoren?
Zoals je je vraag stelt lijkt me namelijk het geval, de tegendruk van een nieuwe of gebruikte uitlaat zal niet zo veel verschillen dat een ongereviseerde motor daar ineens revisie van nodig heeft.
|
|
|||
|
|||
![]() ik vond het ook al raar omda dit nu echt het eerste was wat ik daarvan hoorde daarom wou ik gewoon even zeker weten
|
|
|||
|
|||
![]() weet je toevallig ook of er pk 's te winnen zijn met webers , uitlaat enz..
ben vanplan volgende winter andere nokkenas en vliegwiel en volledige revisie te laten doen maar deze zomer nog gewoon door te komen Last edited by vw mk1 cabrio : 21-06-2012 at 18:59. |
|
|||
|
|||
![]() Als je de zomer gewoon door wilt komen zou ik hem lekker zo laten.
Er is wel Pk-winst te behalen met een goede uitlaat, nokkenas en goed afgestelde webers. Het ligt er ook wel een beetje aan wat je precies wilt bereiken met de motor. |
|
|||
|
|||
![]() de blok heeft standaard 139 pk voor nu ben ik er nog content mee maar ik ga toch eens goed bevragen wat ik na revisie nokkenas en vliegwiel enz. eruit kan halen
alvast bedankt ! |
|
||||
|
||||
![]() Er is met carbs of programeerbare injectie veel mogelijk met een KR hoor
![]()
|
|
|||
|
|||
![]() als iemand nog tips heeft altyd welkom
![]() alvast bedankt |
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Na de revisie heb je weer rond de originele 139pk, dat is nu waarschijnlijk iets minder. Een stel scherpe assen kan tussen de 5 en 10% winst opleveren, je vliegwiel verlichten maakt niets uit voor het vermogen. |
|
|||
|
|||
![]() bedankt !
Quote:
|