![]() |
|
||||
|
||||
![]() ik vermoed dat dit geen probleem zou mogen zijn maar voor alle zekerheid:
ik heb een golf 1 opgekocht waar de vorige duitse eigenaar een corrado dashboard heeft in gemonteerd. de ingebouwde stuurkolom past voor geen meter en als kers op de taart zijn alle steunen van de originele kolom weggeslepen ![]() ![]() Graag wil ik dit nu terug origineel, heb een stuurkolom gevonden van een '74er voor weinig, de betreffende golf is een '81er. Voor alle zekerheid wil ik weten als deze vroegere stuurkolom zeker gaat passen in de '81er. |
|
||||
|
||||
![]() Ik kan je wel een paar foto's van mij stuur kolom uit golf 81er laten zien? Als je dat kan helpen. Heb em er gisteren toevallig uitgehaalt.
|
|
||||
|
||||
![]() foto's kunnen misschien handig zijn. Uiterlijk lijken deze hetzelfde.
Is voor mij vooral belangrijk dat er geen kleine verschillen in zitten omdat deze van een vroeger bouwjaar is. Ik weet dat er in andere componenten verschillen zitten, denk in stuurkolom niet maar wie weet ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Stuur anders even een pm met je email. Ben vanavond niet thuis maar kan ze wel via gsm door sturen want ik heb de foto's wel. Als het niet dringt dan zet ik ze morgen middag er wel op.
EDIT: had even tijd voor 1 foto. ![]()
Volkswagen Golf MK1 1.1 Volkswagen Golf MK1 1.6 GTI Volkswagen Golf MK1 2.1 G60 Shortshifter MK1 02A Last edited by Van Limburg : 09-07-2012 at 18:07. |
|
||||
|
||||
![]() bedankt voor de foto
begin ik net te zien dat diegene ik wilde kopen ook mee geknoeid is effe verder zoeken dus |
|
||||
|
||||
![]() Heb je genoeg aan die foto's? of wil je er ook 1 langs achter, en eventueel kan ik hem ook wel terug monteren.
|
|
||||
|
||||
![]() Quote:
super bedankt, kan hier zeker mee verder, andere fotos hoeven niet ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Blij je te kunnen helpen.