![]() |
|
|||
|
|||
![]() Ik heb een polo g40 waarvan ik morgen de distributieriem ga vervangen ik ben langs de onderdelenboer geweest en daar hebben ze 2 soorten distributieriem eentje met 118 tanden en eentje met 128 tanden de bouwjaar van mijn polo is 91 met een g-lader aandgedreven door dubbele multieriem.. dus mijn vraag is welke ik nodig heb..?
|
|
|||
|
|||
![]() 118 tanden
|
|
|||
|
|||
![]() .
Caddyke...... Last edited by Sjon : 27-10-2015 at 21:52. |
|
|||
|
|||
![]() Gek want heb hier een 1990 er g40 motor staan en die heeft echt 118 tands riem erop zitten.
Dat weet ik zo zeker omdat ik 2x de verkeerde mee heb gehad van de automaterialenzaak. |
|
||||
|
||||
![]() je kunt het zien aan de vertanding welke je nodig hebt:
![]() Foto van Pieter @steilheck.nl
|
|||
|
|||
![]() .
|
||||
|
||||
![]() 118 tanden is volgens mij voor 6N, die hebben een iets langere riem ivm een spanrol.
|
|||
|
|||
![]() .
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Ik was ff mis idd. Wellicht 118 tanden Low Torque sleeptuimelaar? Aangezien de nokkenas daarvan niet recht boven de kleppen ligt
|
|||
|
|||
![]() .
Caddyke...... Last edited by Sjon : 27-10-2015 at 21:51. |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Zucht, kap eens met zaken verkeerd opvatten... Met WELLICHT geef ik aan dat ik het niet zeker weet, maar het een mogelijkheid zou kunnen zijn.
|
|||
|
|||
![]() Sommige mensen zijn snel geirriteerd
![]() |
|
|||
|
|||
![]() .
Caddyke...... Last edited by Sjon : 27-10-2015 at 21:53. |
|
|||
|
|||
![]() ik heb de distributie riem vervangen.. het waren 128 tanden nu heb ik een vraag wat zijn de maten van de dubbele v-snaar? want ze zijn niet echt goed meer.. ik krijg steeds de verkeerde snaren mee..
|