![]() |
|
View Poll Results: Is het wat, die A3 Sportback? | |||
Ja, doet u mij er maar één |
![]() ![]() ![]() |
28 | 87.50% |
Nee, voor mij geen degelijke bak |
![]() ![]() ![]() |
4 | 12.50% |
Voters: 32. You may not vote on this poll |
![]() |
|
Thread Tools | Search this Thread |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Ik zeg doet u mij er maar een, maar dan zonder die Laguna velgen ![]()
|
||||
|
||||
![]() nou, eeuh, je mag um ook bij mij voor de deur zetten
![]() |
|
||||
|
||||
![]() wil m wel!!!
...ondanks zun almera kont ![]()
|
||||
|
||||
![]() lekker kontje juist, alleen ben ben de A3 niet zo te spreken over de nieuwe waterval grill
|
||||
|
||||
![]() Niet verkeerd, toch? Ik zou 'm wel willen hebben. Maar toch vind ik de 3-deurs variant mooier. Wel raar eigenlijk dat eerst de 3-deurs op de markt komt. Tegenwoordig is het vaak andersom. Zie bijv. Alfa Romeo 147, Opel Astra, BMW 1-serie... Het mooiste is natuurlijk om meteen met een 3 en een 5 deurs op de markt te komen (zie Volkswagen Golf V), maar als de 3 en 5 deurs van elkaar afwijken, dan is dat natuurlijk niet echt mogelijk...
En qua concurrentie (5-deurs) vind ik de BMW 1-serie mooier! Ik ben benieuwd naar de 3-deurs versie van de 1-serie ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
golf was eerst ook alleen de 5-deurs
|
||||
|
||||
![]() Die achterlichten lijken heeeeeel veel op die van de nieuwe Lacetti (Daewoo?), maar hij's wel cool!
|
|
||||
|
||||
![]() ik vind ze mooi........niks mis mee.
|
||||
|
||||
![]() Quote:
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Ik vind de achterlichten eigenlijk helemaal niet op de nieuwe Daewoo Lacetti lijken
![]() ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Doe mij er maar 1 in atraciet grijs.
|
|
||||
|
||||
![]() lever hem maar af bij mij voor de deur.een blauwe graag
|
|
||||
|
||||
![]() zit iets van een Alfa 156 station in... maar ik vind em niet mooi.
|
|
||||
|
||||
![]() Ikke wil m ook wel .. maar dan niet in terrein uitvoering
Je kan er een overdekte volleybal wedstrijd onder spelen als het regent ,.,.,.,.,. |
|
||||
|
||||
![]() Joa, die zou echt mooi staan voor het huis. Maar dan wel de zwaarste motor die er in kan, 240 PK als ik het goed heb?
![]() Echt een vette bak ![]()
|
|||
|
|||
![]() doet mij dr maar 1.. in t moonlight blue met airride en 18" sportec velgen
![]()
|
||||
|
||||
![]() Huh, heeft de gewone A3 nu een zwaardere motor als de sportback in het aanbod?? De zwaarste was toch 240 pk of niet?
|
||||
|
||||
![]() wel ok deze wagen.
|
|
||||
|
||||
![]() is wel ok! black-silver, fast like an arrow
|
||||
|
||||
![]() Hou hem maar. Ik heb altijd ruzie met A3 rijders dus mij zul je er niet in vinden.