![]() |
|
|||
|
|||
![]() Hee hallo!
Ik weet kan ook gewoon het rdw bellen....... Maar als je een motor koopt hier via het forum of ander forum of marktplaats..... Moeten dan altijd de gegevens van de auto waar het blok uitkomt bekent zijn? Want ja ze kunnen altijd wel zeggen het komt uit die of die auto. Iemand ervaring mee? En dan puur vanwege het omkeuren he! Dus een g60 bijvoorbeeld! Ik hoop dat iemand een beetje info heeft! Gr jo |
|
|||
|
|||
![]() Als je gaat omkeuren na ombouw dus standaard gevaal omgebouwd naar g60 VR6 enz enz moet je officieel de herkomst van de motor aan kunnen tonen..
BIJ mij hebben ze er in het verlden twee keer omgevraagd, maar je leest hier ook meerdere verhalen dat de keurmeester er niks mee deed.... Zorg dat je hebt , is het nooit een verrassing.. !!!BTW doe eens een search, zijn vele paginas over te vinden!! |
|
|||
|
|||
![]() Oke dan. ja precies wat ik al dacht ja!
En inderdaad even de search gebruiken ja! Sorry! Maar zoizo bedankt voor de tip! Maar aantonen...... aan de hand van papieren? Of mondeling? Zo van uit die auto komt het blok met dat en dat kenteken? Want hun zullen dat motornummer ook wel checken ofzo denk ik? |
|
||||
|
||||
![]() Ik heb een oude Corsa op kenteken laten zetten met een 2L16v op carbs.
De motor heb ik in onderdelen gekocht, hier een onderblok en daar een kop...en de rest los.....Dat heb ik ze ook zo verteld, geen probleem. 56 euro betaald en weer op weg.... |