![]() |
|
||||
|
||||
![]() Ik weet niet zeker of ik het hier mag posten aangezien in de regels stonden dat alle onderdelen VAG gerelateerd moeten zijn maar dit zijn ze niet.
Bij deze bied ik wat audio spul aan wat ik uit mijn vorige auto's gehaald i.v.m. verkoop. Allemaal werkend eruit gehaald. Prijzen wat ik erbij heb staan zijn prijzen waar ze elders 2de hands ook voor werden aangeboden. Set prijzen natuurlijk mogelijk en goedkoper dan. Pioneer TS-E2095 300w ![]() Prijs: 50euro Pioneer TS-WX180 250w ![]() ![]() Prijs: 30euro ( dat is voor alleen de subwoofer op deze foto ) Kenwood KAC-723 200w ![]() Prijs: 50euro Stealth AV 350s 175w ![]() Prijs: 20euro Pioneer DEH-P80MP 60w mosfet ![]() Prijs: 100euro Een bod is ook welkom, zal weinig van de prijs afwijken mits je meerdere dingen pakt. in 1 koop 150euro. Af te halen omgeving Valkenburg, Zuid-Limburg Last edited by powah : 26-07-2012 at 15:31. |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Audio aanbieden is toegestaan hoor, geen probleem. Maar blij dat toch nog iemand de verkoopregels leest. VAG gerelateerd betekend meer geen BMW's, laptops of koelkasten aanbieden. (je wilt niet weten wat we al hebben moeten sluiten qua advertenties)
|
||||
|
||||
![]() Haha, ja ik had een Alfa te koop maar die had ik er maar niet bij gezet.
Mensen verkopen alles wat los en vast zit dus ik kan me er wel iets bij voorstellen. |
|
||||
|
||||
![]() Is allemaal al verkocht.
Last edited by powah : 18-06-2012 at 12:22. |
|
||||
|
||||
![]() Up, na niet komen opdagen en niks laten horen zoals gewoonlijk.(wat is marktplaats toch frustrerend. 2 dingen verkocht. Afspraken gemaakt voor vandaag. Beide niet komen opdagen en niks laten horen. Om gek van te worden)
|
|
||||
|
||||
![]() Alles in een koop, 250euro!
|
|
||||
|
||||
![]() Er zijn 2 sets boxen verkocht.
Nu alles in 1 koop, 150euro! |
|
||||
|
||||
![]() 1 set verkocht, de andere onder voorbehoud.
![]()
|
||||
|
||||
![]() Enne heb je het chantal al laten horen?:P
|
|
||||
|
||||
![]() hahah nee ze wil er niet aan. is te groen denk ik