![]() |
|
|||
|
|||
![]() bij deze wil ik mijn passat te koop gaan zetten. ik ben verhuisd en werk 5 min van mijn huis af dus deze wagen is overbodig geworden aangezien ik ook nog een andere wagen heb
de passat is verlaagd dmv schroefset heeft airco cruise controle electr ramen voor originele schokbrekers zitten er ook bij nap zit erbij de passat heeft 194dkm gelopen en loopt heerlijk t is gewoon een goeie nette wagen voor meerdere fotos kun je me t beste appen op nr 0631572068 ook voor meerdere info alles wat je wilt weten !! inruil mogelijk golfje 1 of 2 belastingvrij of een jetta belastingvrij vraagprijs voor deze mooie nette passat is 2500 euro en is te bezichtigen in nieuw bergen limburg ik hoor graag van jullie grtzzz willem foto is er ma een omdat ik niet weet hoe fotos te plaatsen sorry !! http://www.facebook.com/photo.php?f...&type=1&theater Last edited by Dirk : 18-10-2012 at 21:00. |
|
|||
|
|||
![]() upke voor deze mooie en nette passat
|
|
||||
|
||||
![]() Iets meer info graag.. :S
is het een 1.6 of een V6? Diesel/Benzine? APK? |
|
|||
|
|||
![]() t is een 1.8 20v benzine apk december maar kan er nieuwe opzetten geen probleem
|
|
|||
|
|||
![]() slotje erop graag verkocht
|
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Klopt ik zag m staan, wat voor verlagingsset ligt er eigenlijk onder? Merk/type |