![]() |
#1
|
|||
|
|||
![]() Goedenavond
![]() Ik heb een polo uit 1998. 242*** km En moet eigenlijk altijd met de kachel aan rijden.. ![]() ![]() De thermostaat is vervangen maar nog naar de 100-110 graden, en de ventilator slaat niet aan.. ![]() Heb al op google gezocht..ivm sensoren enzo.. Wie kan mij helpen?? ![]() Thnxx Groetjess Manon. |
#2
|
||||
|
||||
![]() thermoschakelaar vervangen....zit in de radiateur.
__________________
Project Topic: VW Golf MKII 1.8T daily tracktoy Insta: https://www.instagram.com/turboclouseau/ YT: https://www.youtube.com/user/renerene1984/videos |
#4
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Okeej bedankt ga morgen kijken.. |
#5
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Ik heb al diverse dingen gelezen... dus zal wel stap voor stap moeten kijken.. ![]() En heb alleen de thermostaat vervangen en niet het complete huis.. lees ik ook net pas weer.. ![]() |
#6
|
|||
|
|||
![]() Of gewoon even langs je garage rijden , die heeft het vast zo gevonden
![]() Je mag ook bij ons op de zaak langs rijden voor rep. Heerhugowaard ... |
#7
|
||||
|
||||
![]() In de deksel van de thermostaat zit een spijltje, die is er waarschijnlijk uitgebroken en daardoor kan de themostaat niet werken.
Worden beide slangen op de radiateur warm of maar eentje?
__________________
http://www.vwclubparkstad.nl |
#8
|
|||
|
|||
![]() De thermoschakelaar is vervangen maar de vin slaat nog niet aan.. :S
|
#9
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Heb op de site gekeken ziet er goed uit! ![]() |
#10
|
||||
|
||||
![]() Gaat de fan wel draaien als je de sensor kortsluit ? En is de zekering heel ?
|
#11
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Je bedoelt het thermostaathuis? Maar snap nog steeds niet waarom die ventilator niet aan gaat.. |
#12
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Zekering kan ik idd nog nakijken thnx ![]() |
#13
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Heey De bovenste is erg warm en idd de onderste koud.. ![]() |
#16
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Om de fan te kunnen testen, stekker van de thermoschakelaar lostrekken. Deze stekker heeft 3 of 2 draden (verschil = 1traps/2traps). Op de rode draad zou continu tenminste 3v moeten staan. Met behulp van een 'jumper wire' van de rode draad naar een van de andere draden op de stekker, moet de fan gaan draaien. Succes
__________________
Cars: VW Golf V 2.0 TDI '07 VW Golf II 1.8 GTI 8V '89 Past: VW Golf IV GTI 20VT '99 VW Polo 86c Steilheck 1.0 CL '87 VW Polo 9N 1.9 SDI '04 VW Golf I GL 1.1 '78 Toyota Corolla XLI 1.3 16V '95 Ford Fiesta Flash 1.3 '94 |
#17
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Het kan ook de oorzaak zijn dat de ventilator hierdoor niet inslaat omdat de onderste deel van de radiateur waar de sensor zit koud blijft.
__________________
'11 Skoda Fabia TSI '04 Suzuki SV650 |
#18
|
|||
|
|||
![]() Dus de volgende stap is dus om toch een nieuw thermostaathuis te monteren..
Want het is toch allemaal waarschijnlijk al 14 jaar oud.. Waarschijnlijk van het weekend ermee verder.. ![]() Bedankt iedereen voor het meedenken! |
#19
|
|||
|
|||
![]() Thermostaathuis is vanavond ook vervangen.. maar omdat de verdeelkap los hebben gehaald.. en die verdeelkap er eigenlijk niet op hoort..?? wou die later niet meer starten.. dus morgen maar gelijk nieuwe verdeelkap en rotor kopen..
Kon helaas nog niet testen... ;-) Groetjess Manon.. |
#20
|
||||
|
||||
![]() was het oude thermostaathuis wel kapot dan? of heb je hem gewoon blind vervangen?
zit je verdeelkap er wel goed op?
__________________
Project Topic: VW Golf MKII 1.8T daily tracktoy Insta: https://www.instagram.com/turboclouseau/ YT: https://www.youtube.com/user/renerene1984/videos |