![]() |
#1
|
||||
|
||||
![]() Wil eigenlijk morgen mn motor in de auto hangen, maar kwam erachter dat de 210mm koppeling die ik heb liggen een te groot gat heeft.
Voor de prise-as die in mn bak zit heb ik alleen nog een nieuwe 190mm koppeling liggen. Is het verstandig deze te gebruiken? Er zit soms wel meer kracht achter een 190mm dan 90pk. En ik ga er toch niet mee raggen, gewoon normaal rijden.
__________________
1988 T3 Hoogdak postbus -> westfalia 2005 Prius ![]() |
#2
|
|||
|
|||
![]() Met drukgroep en vliegwiel moet dat tog wel gaan
|
#3
|
||||
|
||||
![]() Hoe bedoel je? Ik heb er nieuwe 190mm drukgroep ook bij. Vliegwiel is van een audi 80. Alleen de plaat kan ik niet gebruiken ivm het gat voor de prise-as...
__________________
1988 T3 Hoogdak postbus -> westfalia 2005 Prius ![]() |
#4
|
|||
|
|||
![]() Als het vliegwiel voor een 210 plaat is dan komt het vrijvingsvlak niet uit met die van 190
De diameter die je buitenom hebt kom je dan aan de binnenkant te kort |
#5
|
||||
|
||||
![]() Ik heb een 190mm drukgroep ook nieuw! Denk dat ik t maar gewoon doe, ik rijd normaal, hij zal het wel makkelijk houden denk ik!
__________________
1988 T3 Hoogdak postbus -> westfalia 2005 Prius ![]() |
#6
|
||||
|
||||
![]() Ombouwen naar 190 moet lukken. Heb destijds ook een koppeling geupgrade van 190 naar 210.
Zal ook vast wel houden op een 1Zje met beheerste rechtervoet.
__________________
http://www.vwclubparkstad.nl |