![]() |
|
|||
|
|||
![]() Ik ben op zoek naar een set leuke (opknap) velgen voor een beetje een leuke prijs. 15 inch, 4x100 en minimaal 7j breed. Het liefst een beetje oldskool velgen. Iets van kruisspaak, honingraat met een beetje dikke rand het liefst. maar alles mag aangeboden worden!
edit : mag zonder banden eventueel. en heb evt ook nog wel een set opgeknapte 6j bbs RA's met vers rood gespoten hart en hoogglans gepolijste rand te ruil als daar belang bij is. Deze zijn me dus te smal dus daarom dat ik opzoek ben naar zoiets maar dan breder. Ik hoor het wel. Woon zelf in Groningen dus het liefst een beetje in de buurt maar als het voor een leuke prijs is kan ophalen ook zeker. ![]() Gr Roel
Golf Mk3 GTI 16V (Verkocht)
Golf Mk4 GTI TDI - VVT 165PK 400NM
|
|
||||
|
||||
![]() Setje rechte Rm's ? 300,-
|
|
|||
|
|||
![]() Hey Roel,
Ik misschien wel een set 4x100 sportvelgen voor je liggen. Gaat om een set 15 inch ETA BETA - EB16 sportvelgen. Om deze velgen zitten nog goede banden (volgens mij, maat: 205-45-15) Mocht je intresse hebben, stuur dan een mail --> nbell@live.nl groeten Nick