![]() |
|
||||
|
||||
![]() Wss al 100 keer hier gevraagd ma ik vind hem niet via de search.
Hoe staan 15*7 ET25 velgen 165 50 15 band onder een golf 1? Zou een setje willen kopen van hier opt forum maar heb een beetje schrik dat ze voorraan aanlopen. En dat is net wat ik niet meer wil. Heb er men andere velgen voor verkocht. Achteraan is geen enkel probleem, daar zou wss nog een spacer tussen kunnen maar voorraan zou ik willen zien op foto of het te doen is zonder te rollen. Auto is wel verlaagd maar hoeft niet maximaal plat te liggen ![]() Dus mensen met voorbeeld foto's, gooi maar op zou ik zeggen. ![]()
|
||||
|
||||
![]() Ik heb dit er voor op met ET 27 of 28 en dan 165/45 en loopt niet aan.
Zit wel maar 2 mm van de stelring af van de schroefset maar jouw ET is lager dus komt er iets meer vanaf. En bij mij valt de buitenkant van de velg precies gelijk met de buitenkant van het voorscherm. Dus bij jouw steekt hij een paar mm uit. |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Thnx voor de reactie ![]() Heb al foto's gevonden met ET20 dus ik heb wel een gedacht hoe ze komen te liggen. Auto is toch niet max verlaagd, mss de binnen randen van men schermen nog wat platkloppen.
|
||||
|
||||
![]() Je mag mijn wielen wel even passen Jelle. 15x7 et20 met 165/45. Komt aardig in de buurt dus.
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Thnx voor het aanbod ma ik heb al wat rondgesnold en gebeld en ik ga vrijdag wss kijken voor de velgen. Als ik ze er onder heb zitten zal ik wel een foto posten ![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() Hier nog een foto van 15x7 ET25 165/50.
![]() ![]()
#9 Lupo 1.9TDI |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Top! ![]()