![]() |
|
|||
|
|||
![]() Wij zijn sinds gisteren de trotse eigenaren van een Jetta MkII, 12-1986, 70.000 km. Dus ook maar direct lid geworden van het forum
![]() Nu op jacht naar een goede LPG installatie ![]() [IMG] ![]() [/IMG] |
|
|||
|
|||
![]() Nog een plaatje:
![]() |
|
|||
|
|||
![]() En nog maar 1, weet nu hoe het werkt!
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Staat er netjes bij .
|
||||
|
||||
![]() Ook een foto van de zijkant en eventueel van het interieur?
ziet er een erg strakke coupe uit ! en ze hebben allemaal hun sporen.. ![]() EN eentje met schuifdak !! ![]()
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Dank! Interieur heb idd (hoewel de foto niet al te best is): ![]() Ik zal meer foto's maken als de platen er op zitten, is wat lastig onder de carport. Idd een schuifdak, u ziet scherp! ![]() |
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Dank! Het is de 1.8 8V, 90 pk, motorcode weet ik zo even niet, zal t nakijken! Last edited by Jetta86 : 15-08-2012 at 22:30. |
|
|||
|
|||
![]() mooie jetta , jammer van de Gas plannen
veel plesier er mee |
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Dank! Waarom liever geen gas? |
|
|||
|
|||
![]() Quote:
waarom wel ? z'n oud beestje moet je zo iets niet aan doen ![]() |
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Oud?? Hij is net zo'n beetje ingelopen! ![]() Zijn er technische redenen om het niet te doen? Het prijsverschil is nogal groot met peut en aangezien hij in de allerlaatste maand gebouwd is (12-1986)dat hij helemaal belastingvrij is en blijft (ook met LPG).... M'n meisje rijdt nu in een geleende Saab 900, welke 1 op 9 loopt en hoor veel klachten over de kosten. |
|
|||
|
|||
![]() Quote:
GX Mooie JETTA Suc6 ermee ![]() |
|
||||
|
||||
![]() alhoewel ik liever "diesel" moet ik zeggen dat ik er ook geen lpg oid in zou steken..
zo'n beestje mag je niet verkrachten. volgens mij valt het verbruik met deze motor nog mee en trouwens de bumpers zien er ook nog heel gaaf uit !! alleen de kader rond de radio ontbreekt nog, dan is ie kompleet ![]()
|
|||
|
|||
![]() En weer een nagenoeg nog nieuwe Jetta, puike ride!
![]()
|
|||
|
|||
![]() Netjes! Ik zie overigrns ook liever een helemaal originele, dus zonder lpg. Moet toch wel 1:13 kunnen halen op benzine?
|
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Quote:
Ik weet niet wat Jettameister met meevallen bedoeld, maar ik haal met mijn Jetta 2 1.8 automaat 1:11, 1:12 maximaal, noem ik niet echt meevallen ![]() |
|
|||
|
|||
![]() Quote:
dan moet je een Lupo 3L kopen ![]() en geen gas in een jetta pleuren .zooo zonde op gas zuipt hij nog meer denk ik trouwens . ![]() |
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Als ie 1:9 op gas loopt scheelt t nog steeds ca 80 ct/l..... €32,- per tank.... ![]() Moet wel zeggen dat t ding rijdt als een malle, op bezine ![]() |
|
||||
|
||||
![]() mss stom vraagje maar ik heb een 1.8 8v EVblok en dat heeft met injectie 112pk, deze is een GX en heeft 90pk maar ziet er naar mijn mening exact hetzelfde uit. Weet iemand waar het verschil zit?
ik dacht dat alleen de carb versie 90pk was en injectie versie altijd 110 -112pk