![]() |
|
|||
|
|||
![]() Hoi ik wil op mijn mk2 van die zwarte kunstof spatbord randen monteren
echter kun je die beste vast zetten met Popnagel (denk ik wel) zo ja met welke diameter popnagel en wat is het juiste boortje verder nog tips hoe ze mooiste en beste te monteeren zijn alvast bedankt voor de info
|
||||
|
||||
![]() Die van mij zitten met Silkaflex kit, want die randen in de wielkast waar ze normaal aan vastzitten zijn bij mij weg :P
|
||||
|
||||
![]() Parkers werken ook goed voor als het snel weer vast moet zitten
![]() |
|
|||
|
|||
![]() Ik heb ze wel eens vast gezet met ruitenkit. Maar later ook eens met Polymax van Bison en dat zit voor mijn gevoel beter vast (en denk dat een busje ook wat betaalbaarder is)
![]() |
|
||||
|
||||
![]() die popnagels zijn origineel nog te verkrijgen bij de dealer, paar maanden geleden nog een zakje van gekocht om mn gti-randen mee vast te zetten
|
|||
|
|||
![]() Hoi ik ga het prberen met silkaflex wil dit niet naar mijn zin dan ga ik bij de dealer langs v de popnagels
bedankt voor jullie ideen
|
||||
|
||||
![]() Popnagels koop je beter bij een ijzerwarenwinkel, is vast goedkoper. En een popnageltang, die heb je ook nodig !
|
|
|||
|
|||
![]() zoals ik even geleden hier boven al vermeld had,
ik heb het met silka kit gedaan en lijkt te zijn gelukt nu met extra ondersteuning nog met ducktape
|
||||
|
||||
![]() de mijne zitten met parkers vast , voordeel als alles niet water dicht is kun ook nooit zien als begint te rotten ,ik kan deze er nu zo af schroeven en eventueel weer bij werken,hoe vaak zie je niet dat iemand de randen eraf haald en blijkt alles lekker roestig te zijn of dat helemaal te laat bent
|
|
||||
|
||||
![]() gewoon die rot dingen er af laten , is erg slecht voor je spatbord randen .
|
|
|||
|
|||
![]() Tja ieder ze keus laten we het daar maar ophouden........