![]() |
|
||||
|
||||
![]()
|
||||
|
||||
![]() ![]() ![]() ![]() vooral voor dashboard verlichting van de ''knopjes'' vindt ik zelf erg vaag, als dit wat helderde kan zou dat wel een mooiere uitstraling geven aan je auto
|
||||
|
||||
![]() ik heb de mijne allemaal zelf vervangen. dus elk schakelaartje openhalen, lampje eruit, ledje met weerstand erin.
werkt nu toch al 2jaar ![]() tellerunit is wel een stuk feller op de foto, maar aangezien dit licht niet rechtstreeks van de led naar de camera schijnt, ziet deze het niet zo goed ![]() dit is niet in het donker getrokken en zelf het witte licht is nog zichtbaar. ook de regeling van de helderheid werkt nog ![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Hey bedankt, ledjes kosten geen drol natuurlijk maar het verbetert flink de auto. Zijn het nog apparte soort ledjes? Maat? Of sterkte ^^
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Zoals staat op de link die je zelf gaf 3mm superhelle Leds 5000 mcd 5mm superhelle Leds 7000 mcd ![]() @fcapri: kan jij je helderheid nog veel instellen dan? Bij mij is er bijna geen verschil tussen de standen. |
|
|||
|
|||
![]() het ziet er wel super dik uit dat led
|