![]() |
|
||||
|
||||
![]() Eindelijk een geschikte woning gevonden voor onze spijl! De verkoper reedt vroeger ook altijd in spijltjes en die stonden daar ook altijd in de garage!
![]() |
|
|||
|
|||
![]() Gefeliciteerd !!!
Maar is de wonig alleen voor de spijl,of gaan jullie er ook (boven??) wonen ?? |
|
||||
|
||||
![]() Koele schoenen man, ik heb ze in het rood/wit geblokt! Slip-ons rule!
|
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Hele woning is erbij! Vet groot, dus ideaal!(sorrie heb alleen een picture met mijn daily winter driver ervoor :frown: ) |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Vans oldskool rulen zo ie zo! ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Ikke kijk jaloers nu
Wat een mooie locatie .. Diep huis ? |
|
||||
|
||||
![]() wow super man!!!
|
|
||||
|
||||
![]() echt een vet huis! alleen wel effe uitkijken dat je in het donker niet over het randje gaat (dat daar rond die gracht niks van een hekje of stoeprandje zit!)
|
||||
|
||||
![]() Super man.
wel oppassen met achteruit in draaien met die sloop water voor de deur.
|
||||
|
||||
![]() GAAF! Gefeliciteerd!
|
||||
|
||||
![]() Erg mooi plekje om te wonen! Aan het water woont het mooi, heb er zelf 12jr aan gewoont
![]() Is er ook nog wat beweging in zo'n grachtje qua pleziervaart ofzo?? Dan is het wel zo leuk! Geen remmentest doen idd, als de zooi het begeeft lig je in de plomp ![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Jep, 14 meter diep, 6 meter breed :biggrin: |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Idd, reedt gister even achteruit met de spijl, wel ff zweten en wennen met dat water erbij...tis een doodlopend einde van een lange straat, vandaar geen hekje, mag alleen bestemmingsverkeer komen, niet worden geparkeerd... |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Soms heb ik heimwee naar DH .. was wel niet zo breed maar wel zo lang Bof bips ![]() |
|
||||
|
||||
![]() IDD, mooie locatie, maar erg veel ruimte om in en uit te draaien heb je niet echt, of wel?
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Tja met ff steken lukt het wel :biggrin: , garage intern is wel groot genoeg! |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Ja we hebben het echt getroffen hoor! Maar was ook al heeeeeeeeeel lang op zoek hoor! |
|
|||
|
|||
![]() Veel ruimte wil ook zeggen "zet maar neer,plek zat !!"
Waak daarvoor !! ... ik spreek uit ervaring :p ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Je moest eens weten hoeveel spullen ik in mijn 'huidige' anti-kraak woning en garage heb staan ![]() |
|
||||
|
||||
![]() kijk ik net op spijlbusonderdelen.nl, staat er "Toekomst: ........???, inclusief pinstriping Lenn (luckylenn.nl)". ken jij lenn goed? toen ik er laatst was had hij het over een maat van hem met zo'n busje, op dat moment ging er bij mij geen lampje branden maar ik denk dat hij het over jouw had. (blijft toch een kleine wereld :-)