![]() |
|
|||
|
|||
![]() Vanmorgen half 6
![]() ![]() zooo de doppen open gedaan ff gedoucht en toen was het eindelijk zover. De DAG dat ik met michelvr6 ging kijken om een originele golf 2 G60 ![]() Maar niet 1tje die naast de deur staat,NEEEE we moesten vanaf Drachten "even"naar Landgraaf rijden :? Dat is dus 325km voor ons ![]() Kwart voor 7 ik bij michel voor de deur, snel een bak koffie, en gas met de diesel van mijn vriendin ![]() In Landgraaf aan gekomen om ca half 11, we hebben rustig gereden. Constant 120 a 125. Paar keer gestopt voor een paar liter koffie ![]() De heren waar uitermate vriendelijk enwe mochten alles doen met de g60 wat we wilden. Dus hop Boostmeter aansluiten en rijden ![]() Deze gaf 0.6 en soms even 0.7 bar aan wat betekent dat de Lader goed is. Verder wel 1000x om de auto gelopen en uitgebreid proef gereden. Met als eind resultaat dat de G60 nu bij mij voor de deur staat met al bijna een lege tank :supz: En een hele stapel rekeningen van reparaties zeer recent nog.( wel betaald hoor :lol: } De laatste was 3 weken geleden nog. Ik ben er heel blij mee en zal er zeer zuinig op ziijn. De eerste veranderingen zijn al aangebracht. Ik heb de originele grill weer gemonteerd met dubbele lampen en Bies. En heb ik het originele g60 stuur er weer in gezet. Verder wil ik hem zo houden zo als ie nu is. Hier een paar piccaaaaa's ![]() Ik hoop dat jullie hem ook leuk en/of mooi vinden ![]() Gr Domi & michel(vr6) ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Zo staat ie er nu bij :P ![]() Last edited by Domi : 07-05-2005 at 22:40. |
|
||||
|
||||
![]() mag ik vragen wat zoeiets nou kost?
|
|
|||
|
|||
![]() ja dat mag je wel
![]() Sorry hoor. |
|
||||
|
||||
![]() ok srry geen probleem ben gewoon benieuwd want ik wil zelf ooit een g60 kopen en wil gewoon weten wat zoeiets nou op moeten brengen
maar mijn excuus voor de vraag groetjes bas |
|
|||
|
|||
![]() Netjes! Zo houden idd
![]()
|
|||
|
|||
![]() Geeft niks .
Laten we het erop houden dat ik deze "absoluut" niet duur heb weten te bemachtigen ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
nou mooi voor je dan succes ermee groetjes bas |
|
||||
|
||||
![]() Gaaf Domi, veel plezier ermee.
Erg toffe wagen
|
||||
|
||||
![]() ziet er leuk uit. maar is 0.6 niet een beetje laag????
|
|||
|
|||
![]() 0.6 is nog toelaatbaar bij de werkdruk. dat is ca 3000rpm. Als ik vol in toeren ga dan piekt ie wel hoger.
Maar vandaar dat ik ook zei dat ik hem "absoluut"niet duur heb ![]() |
|
||||
|
||||
![]() ""Even in de 3e versnelling 3000rpm rijden en kijken wat de meter aan geeft.
Deze gaf 0.6 en soms even 0.7 bar aan wat betekent dat de Lader goed is."" Die aanname is erg gevaarlijk, ook met los zittende dichtlijsten of zelfs een ontbrekende dichtlijst haalt de Glader die waarde nog wel. Met een lekkende keerring haalt ie nog veel meer druk door de afdichtende werking van de olie. Na lader nummer 3 weet ik onderhand wel een beetje van hoed en rand. En denk erom waar je de lader laat reviseren, je zult in het noorden en midden van het land niet veel goeds aantreffen. Been there done that. Verder is een G60 die standaard is de beste koop die je kunt doen. Hoop dat je er veel plezier van hebt.
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Ik ben van plan om de lader op korte termijn te laten reviseren. Ik hoor graag van jouw wat een goed adres is ![]() Voor de rest rijdt ie superrrr ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Ik woon ook in Landgraaf, weet alleen niet waar die g60 ergens rondreed
![]() achja veel plezier ermee. :p |
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Vorige eigenaar woont in de Paul van Ostayenstraat. Zegt je dat wat ![]() |
|
||||
|
||||
![]() leuke auto veel plezier er nog mee en een hoop veilige kilometers
|
|
||||
|
||||
![]() mooie auto! een originele g60 begint al zeldzaam te worden. veel plezier ermee!!
|
||||
|
||||
![]() gaaf ding domi!
en je hebt meteen weer `n setje leuke wielen erbij zie ik ![]()
|
||||
|
||||
![]()
|
|||
|
|||
![]() even de 2 bolides samen op de foto :biggrin:
![]() |