![]() |
|
|||
|
|||
![]() hallo ga mijn hobby wat inkrimpen en verkoop daarom mijn corrado g60
heb de auto nu een halfjaar in bezit en heb er veel plezier van gehad maar gaat nu weg omdat ik aan mijn rallye golf wil gaan werken auto heeft nu 151000 gelopen aantoonbaar motor loopt zeer goed(orgineel uitgevoerd met een p kop en ad inlaat) heb de silincer vervangen voor een rs outet nieuwe oranje usa knipperlichten gemonteerd vorige week een nieuwe wiellager gemonteerd links voor auto staat op orginele schokdempers en verlagings veren 2 maanden geleden een nieuwe brandstofpomp gemonteerd(rekening aanwezig) intrieur is in nette staat orginele staat bij de apk heb ik rv een nieuwe remklauw gemonteerd een gaatje in de bodem gelast(verder keihard) nieuwe velgen en banden gemonteerd(lv velg is helaas krom door een gat in de weg in belgie) auto heeft hellaas wel een paar schoonheid foutjes rechter zijkant heeft wat kleine deukjes motorkap en voor bumper heeft steenslag(motorkap een lelijke deukje) klein gaatje in de subframe voor de rest geen gebreken vraagprijs is 2500euro auto staat in amersfoort mijn nummer is 0657753687 ![]() ![]() ![]() ![]() Last edited by g60-vr6freak : 18-09-2012 at 16:06. |
|
|||
|
|||
![]() up
|
|
|||
|
|||
![]() omhoog
|
|
|||
|
|||
![]() Up
Last edited by g60-vr6freak : 16-09-2012 at 13:07. |
|
|||
|
|||
![]() Nog steeds te koop
|
|
|||
|
|||
![]() Weer even naar boven
|
|
|||
|
|||
![]() Betaald & opgehaald na veel miserie onderweg :s eind goed,al goed en is verhuisd naar Belgie!
btw thx rob voor het geduld ![]() |
|
|||
|
|||
![]() Geen dank kerel veel plezier met de corrado groeten rob
|