![]() |
|
||||
|
||||
![]() Uitteraard heb ik de zoekfunctie gebruikt maar ik werd er niet veel wijzer van, vandaar stel ik de vraag gewoon hier:
Ik heb een 1z motor die mechanisch moet worden. Dus alle elktronica ervanaf. Mijn vraag aan de experts: wat heb ik hiervoor nodig? Bijvoorbeeld welke brandstofpomp heb ik nodig? |
|
||||
|
||||
![]() Da-BRT hier van het forum ff vragen, die weet dat wel
![]()
|
|
||||
|
||||
![]() Een mechanische tdi pomp,dan ben je ver genoeg.Dan kun je alle rommel eraf trekken en gassen met dat ding.
Bert kan je er misschien aan helpen en anders internet powerrrrr,dan vind je wel ene. |
|
||||
|
||||
![]() Thnx voor de tips, ik zal Bert een pm zenden.
Verder heb ik wel begrepen dat lang niet eidere pomp er zo op past. Wel lees je vaak verhalen over Iveco pompen maar niemand komt met wat concreets en bruikbaars ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Ik hoorde van een Land Rover pomp uit de 300 serie (???)
Geen idee van verder ![]()
|
||||
|
||||
![]() Ik gebruik een pomp van een lt met 12mm plunjer,maar dat raad ik je niet aan bij een 1Z de mijne ging met een dikke klap stuk,dat komt door de zuigers in een 1Z die kunnen de krachten niet aan.
Blijf je staandaard rijden met een 1Z kan die wel meer dan 5ton mee. Luister maar naar wat Bert je verteld dan blijf je met veel plezier rijden. Jan |
|
||||
|
||||
![]() vriend van mij had een 1.9 sdi omgebouwd naar tdi , met renault 2.2 laguna dieselpomp en een turbo van een subaru impreza gt turbo ... wat had die wagen power maar heeft jammer genoeg de geest gegeven
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Vreemd... |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
vond ik ook ![]() ![]() ik ben mee geweest op circuit ( soort trackday ) waar hij de snelste op de circuit was ... en dat voor een diesel ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Vreemd idd dat een omgebouwde sdi met zo'n turbo en brandstofpomp stukdraait..
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
wel moet ik zeggen die persoon was gek :p turbodruk was 2 bar en piekte in het doortrekken ver er over ( met mijn eigen ogen gezien ) ![]() |
|
|||
|
|||
![]() 2 bar :S als jij je kopbouten/koppakking/compressie verhouding niet heb aangepast vindt ik het knap dat het niet binnen een week was afgelopen.
|
|
||||
|
||||
![]() Quote:
idd , persoon reed al aantal weken zo rond ![]() was een oud blokje waar hij wat meer probeerde uit te halen ![]() ik vindt het nog steeds gek dat het hem gelukt was ![]() |