![]() |
#1
|
|||
|
|||
![]() Hallo,
Ik heb even een vraag met betrekking op mijn eigen golf 4 gti agu. Mijn orginele k03 turbo begint slecht te worden dus het word tijd om de turbo te vervangen. Nu is mijn vraag past op het k03 spruitstuk ook zo een K03S 1 op 1 of moet ik dan ook het spruitstuk van een K03S hebben. Verscheidene mensen roepen weer andere dingen dus vandaar even mijn vraag. Alvast bedankt. Greets, Stefan |
#2
|
|||
|
|||
![]() K03S past op jouw K03 spruitstuk, mensen roepen idd altijd van alles! Van mij mag je het wel aannemen ik heb het al vele malen gedaan
![]()
__________________
1991 Golf GTI 20v 4x4 677pk 1989 Golf 20v turbo 4motion 1990 Golf GTI G60 1990 Golf GTI 16vG60 1991 Golf GTI G60 1991 Golf GTI Edition one G60 1983 Golf GTI 16vG60 1983 Golf GTI G60 2000 Audi S3 |
#3
|
|||
|
|||
![]() De K04-001 past ook direct op je spruitstuk.
Ik heb nog een nieuwe liggen, samen met 440cc injectoren en koudere bougies. Pm me maar voor meer info en een prijsje! |
#4
|
||||
|
||||
![]() Dat levert wel een leuke winst op ja. Dan meteen even de kunstof/rubberen inlaatbuis voor het gasklephuis vervangen voor een Samco slang zodat deze niet bij elkaar gezogen word, en zo zorgt voor een flinke luchtrestrictie voor je gasklep. Dit merk je echt geen kul. Vooral bij de 225Pk versie heeft hier veel last van.
__________________
Tony Kart Rotax Senior Max 125cc 32PK. ![]() |
#5
|
|||
|
|||
![]() Een frisse motor kan met een K04 met mooie downpipe en uitlaat en goede chip op maat 280pk en 400Nm maken hiermee!
|
#6
|
||||
|
||||
![]() Euhh ronnie, een slang voor de gasklep zal bij een geblazen motor toch niet snel in elkaar gezogen worden lijkt me?
![]() Bluepower, 280 uit een K04-001?? Daar moet je toch haast een 'echte' K04 voor hebben, of valt dit wel mee??
__________________
http://www.vwclubparkstad.nl |