![]() |
|
||||
|
||||
![]() Jeroen Rison zijn site in online!
Was dat bij jullie al bekend?? Nou bij deze. Staat erg leuk en veel spul tussen! Dus zou zeggen allemaal maar ff kijken! Gr Siep www.golf1onderdelen.com ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Zit wel mooi spul tussen, maar de prijzen zijn er ook naar
![]() 799,- voor een paar remklauwen bijvoorbeeld ![]() |
|
|||
|
|||
![]() Mooie website maar de prijzen schelen nogal ten opzichte van andere aanbieders.
Zit weliswaar wel erg mooi spul tussen ![]() |
|
||||
|
||||
![]() vindt hem knap duur
|
|
||||
|
||||
![]() Damn wat een geld.
Begin me af te vragen wat mijn GTI waard is.
|
||||
|
||||
![]() classic parts.de is veel goedkoper vergeleken met hem terwijl classic parts ook allemaal origineel spul verkoopt. Hij is wel erg duur
Nu heb ik een vraagje tussendoor. Classic parts heeft de 2 delige gti voorspoiler voor 60 euro(links+rechts) is dit zacht materiaal? Aangezin die imitatie bij 1 drempel de ophangpunten afknappen |
|
|||
|
|||
![]() Oei....
Toch maar prijzen herzien? Ik heb goud in de schuur liggen. |
|
||||
|
||||
![]() zo ik zit ook weer op de stoel..........
|
|
||||
|
||||
![]() Hij is niet goedkoop, maar hij heeft ook spul wat niemand heeft.
En kan dus vragen wat hij wil. Vindt je het te duur dan koop je het wellicht niet en komt er wel eens een ander voor die het er wel voor over heeft.
|
||||
|
||||
![]() Quote:
classic parts.de heeft niet alleen origineel spul maar ook veel Imitatie spul. met je maar goed kijken bij ze,staat er altijd bij. en ze hebben ook niet alles.
|
||||
|
||||
![]() Beter duur, als niet te krijgen
|
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Daar ben ik ook mee eens ,als je het echt nodig heb is het niet anders. Ik heb hem ieder geval opgeslagen in mij bladwijzers ![]() |
|
|||
|
|||
![]() Zal best een verrote Rallye zijn, die aan dat front van 1900,- zit
![]() |
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Volgensmij heb je er ook niet zoveel verstand van met zo een opmerking. Ik vind hem althans niet echt grappig ! ![]()
|
||||
|
||||
![]() Hij heeft inderdaad ook hoofdzakelijke origineel spul wat vaak gewoon stukken duurder is dan (goede) imitatie. Bijvoorbeeld de zijschermen bij classic parts zijn ook niet meer origineel, wat hij levert wel. Toevallig heeft hij ons het verschil in het echt laten zien.
|
||||
|
||||
![]() Ik moet zeggen dat ik persoonlijk wel blij ben met Jeroen, hij heeft me aan nieuw origineel VW spul geholpen wat niemand anders had. Als het haast niet te krijgen is dan is de prijs daar ook naar. Vraag en aanbod.
|
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Heb er denk ik juist wel verstand van. 1900,- euro voor een front, hoe gek ben je? |
|
||||
|
||||
![]() ik denk dat hij nog we eens problemen kan krijgen met zijn web adres
omdat er ook http://www.golf1onderdelen.nl is ik weet zo niet of hij vrij is met deze naam te gebruiken |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Volgens mij kun je bij de classic parts afdeling van VW zo goed als alles nog nieuw kopen. Dichter bij de bron kan niet.... Wat er bij de dealer niet meer te krijgen is kun je daar wel bestellen |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Probeer daar maar eens wat te bestellen. Sterkte!