![]() |
|
|||
|
|||
![]() hallo bied hierbij mijn golf 2.8 vr6 aan in onderdelen
compleet gereviseerde motor+- 40000 gelopen na revisie 600€ versnellingsbak +- 40000 kilometer nakekeken en deels gereviseerd 200€ zeer nette spaghettie spruitstuk merk onbekend 100€ zo goed als nieuwe kat 125€ alleen gebruikt bij de apk kat vervanger midden demper vervanger van powersprint 100€ paars highline intrieur nette staat met hier en daar lichte gebruik sporen 400€ bonrath een armige ruitenwisser 100€ rode charchertech koelslangen set 100€ heldere rood zwarte achterlichten 50€ angel eyes koplampen 100€ heldere mistlampen 25€ embleem loze grill 25€ strakke achterklep en aangepaste achterpumper niet heel netjes meer 100€ vr6 fusees rond om met goede remmen 150€ vr6 tank en brandstofpom 75€ auto gaat pas uitelkaar als de motor verkocht is voor meer onderdelen even bellen of een pm heb een complete auto staan auto staat nu in amersfoort maar als hij uitelkaar gaat staat hij in soesterberg mijn nummer is 0657753687 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Last edited by g60-vr6freak : 10-09-2012 at 19:30. |
|
|||
|
|||
![]() up
|
|
|||
|
|||
![]() hop hop niemand wat nodig?
|