![]() |
|
||||
|
||||
![]() ![]() ![]() ![]() Hierbij biedt ik mijn eigen 16V-G60 motor aan.De meeste weten inmiddels wel om welke motor het gaat aangezien ik geen onbekende ben in de vw wereld. De motor gaat de verkoop in vanwege het plaatsen van een andere motor (meer vermogen) De motor heeft circa 11.000km gedraaid en is echt in nieuwstaat.Er is op geen enkel puntje bezuinigd en opgebouwd met 1e klas materiaal. Zelf heb ik altijd met een korte inlaat gereden,maar die heb ikzelf gehouden en daarom de motor in vrijwel orginele vwm staat terug gebracht. Hier een klein lijstje met wat gegevens; basis is een 1.8 pl cilinderkop is van een abf nokkenassen zijn van een abf kop is licht bewerkt en de klephoek is aangepast nieuwe injectoren (450cc) zuigers RS2 en iets aangepast speciale drijfstangen speciale krukas (0,9kilo lichter dan orgineel) verstelbaar nokkenastandwiel grotere oliepomp alu. carterpan lader is bewerkt lader is gereviseerd en heeft nog niet gedraaid 68mm poelie dynamo compleet gereviseerd orgineel vwm steunenset zoals de motor nu is,leverd hij met een chip op maat van JD circa 270pk Vaste prijs zoals ik hem aanbiedt,is 6500 euro inbouw is ook mogelijk (tegen meerprijs) voor verdere info. gelieve even te bellen of mailen. Ik ben telefonisch bereikbaar tussen 18.00uur en 21.30 uur of in het weekend Last edited by Ruud 16V-G60 : 09-09-2012 at 08:19. |
|
||||
|
||||
![]() motor is verkocht,dus topic gesloten
|