![]() |
|
||||
|
||||
![]() Jooo ik ben micha 22j en ik dacht ik ga ook nog eens een projectje/daily late zien
sommige kennen me mss van mijn project/pertotal jetta mk2 'coupe' Ach ja na ongeveer 5 maand met vloke trappe werdt ik het wel muug en ben ik dus opzoek gegaan naar iets klein cheap en redelijk recent Men oog is uiteindelijk gevallen op Polo 9n3 van 2006, de vorige eigenaares (sorry voor de vrouwkes ier ) is wel heel dom geweest op bepaalde dinge Zo heb ik bv 1 brandgaatje in de passagiers stoel en eentje in de pookhoes, bovendien denk ik dat ze de bestuurders ruit eens heeft gewassen met staalwol ofzo ? staan diepe krassen in en dan het meest voorkomende bij onoplettende vrouwen... paal knuffeltjes Maar binnekort wordt hij weer helemaal tip top in orde gezet door een gehele detail beurt. Specs. 1.2 12v naftje (geen race machien dus ) 64xxx km's Open air Standaard alu velgskes. Parelmoer antraciet grijs En da zalt zowa zijn vrij standaard dus. Plannen. Verlagen ap schroefkit. Velgen Audi TT parabolen. Us-Modules plaatsen. Middenconsolen plaatsen. I.C.E. Instaleren. Kleine antenne plaatsen. Interieur en Details stickerbomben. Kamei chrome frontmask. Mistlampen instaleren. En de baguette rondom in de kleur van den auto. En dan nu wa foto's twas vorige week zalig weer ent zonneke scheen dus foto tijd. en gewoon cruize met die open air was al zalig genoeg ![]() ![]() ![]() En de open air natuurlijk. ![]() voila da wast zowa, zeer binnekort updates van de verlaging en detail beurt. grtz mish-mash
|
||||
|
||||
![]() Welkom. Foto's van de mk2?
|
||||
|
||||
![]() toen was ze bijna af
![]() ![]() ![]() ach ja...
|
||||
|
||||
![]() heb me gistere trouwens ook bezig gehouden met dit :p
sommige gaan het maar nix vinde maar ik vindt het vet :p ![]() tankklep (heb nog een reserve zodat ik af en toe is kan omwisselen ![]()