![]() |
#1
|
||||
|
||||
![]() Ik heb vandaag een steekproef gehad bij de apk. En gewoon zonder problemen mijn nieuwe apk gehad.
![]() Dus geen probleem een 20vt ombouw. |
#2
|
||||
|
||||
![]() top
zal iemand gedacht hebben,hee dat gaan we eens bekijken zon snel bakkie |
#3
|
||||
|
||||
![]() aantal cylinders veranderd niet dus wat dat betreft geen probleem.
en brandstof blijft gewoon benzine, als de uitstoot qua CO% goed is, is er geen reden om het af te keuren. ![]() |
#5
|
||||
|
||||
![]() Ik mag een co hebben van 3.5%. Zelfs vorig jaar haalde ik dat nog, en toen bleek dat ik een gat in mijn ic buizen had.
En jeps, ik ben er zeker nog. Net als al die vw troep die ik in de garage heb staan... |
#6
|
|||
|
|||
![]() @isard? hoe kwam je door de apk met die sidepie , of heb je intussen een andere uitlaat?
|
#7
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Zozo 3.5% dat is heel wat, hoe komt dat?? (bijna) Alle Corrado's zijn toch met kat geleverd, dus ik zou zeggen max 0.5%. Mijn Jetta met KR motor zonder kat draait nog stationair met 0.2%, super toch dat instelbare EFI.
__________________
2004 BMW 330cd 6MT decat DP 1998 YAMAHA YZF R1 tuned, 148 wpk en 122 Nm 1996 Piaggio SKR 180 Runner 2T 1990 Jetta Coupe 2.0 16VT GT3076R RIP 1983 Golf 110+ M-TDI + 11 mm pump + PP764 + GT1749VA + 02A with 0.659 5th gear |