![]() |
|
||||
|
||||
![]() dag mensen
misschien is dit niet de meest slimme manier om zoiets op te lossen maar omdat ik geen contact met de persoon krijg zag ik geen andere uitweg. ik heb 3 á 4 weken geleden (21-4-05) een pakketje op de post gedaan met daarin spul wat ik hier te koop had aangeboden, in goed vertrouwen heb ik dit niet onder rembours verzonden omdat dit dan te duur werd. Nu heeft hij dit pakketje 1 of 2 dagen later ontvangen (heeft hij mij verteld) maar tot vandaag heb ik nog geen geld ontvangen. (misschien had ik dit niet moeten versturen zonder rembours, of anders aan moeten pakken. maar ik ging van goed vertrouwen uit van een lid.) ik heb regelmatig contact gezocht maar krijg geen reactie of iets dergelijks. hij laat niks meer van zich horen sinds het pakketje binnen is, kun je het op stellen, tenminste zo komt dat bij mij over, dus ik zag als enigste oplossing hier dit even te posten omdat het toch een mede-forummer is en hem zo wakker te schudden. ik ben het nogal zat, maar probeer toch op een zo vredig mogelijke manier dit te vertellen en misschien dat hij hier wel op reageert op zo'n topic en alsnog betaald. als er andere redenen zijn dan hoor ik dat graag van hem, hij is wel elke dag online op dit forum. hoop op reactie via deze manier en op de betaling. EDIT van Gert : eerst maar eens zonder naam proberen aub. mocht dat niet helpen dan kan dat altijd nog
VW Derby LS '77 RIP VW Derby GLS '78 Last edited by Gert : 09-05-2005 at 13:21. |
|
||||
|
||||
![]() Zoals je ziet heb ik de naam weggehaald .
Ik snap je frustratie maar probeer het eerst gewoon te regelen . Er is vast een uitleg voor waarom het zo gelopen is . Zo niet dan gaat de tam tam snel genoeg als iemand ter kwader trouw is geweest . |
|
||||
|
||||
![]() is in orde, ik loop misschien te hard van stapel en er zal misschien een goede reden voor zijn, maar als de persoon elke dag online is zou hij in mijn ogen ook even iets kunnen laten weten mocht er iets aan de hand zijn
het zal hopelijk wel aflopen met een sisser
|
||||
|
||||
![]() Daarom moet je eerst geld over laten maken! Het is sneu dat dit soort dingen gebeuren, maar ze gebeuren nou eenmaal...
|
||||
|
||||
![]() Quote:
dat werkt ook niet altijd.. ik maak geld over en de persoon aan de andere kant laat weten dat het spul al verkocht is!!!!!!!!!!!!! kut situatie en niet netjes van die andere persoon.. ook een forum lid maar via vwforum. |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Tja... ![]() Maar even back on...ik doe het altijd zo, zelfs bij marktplaats...(zorg wel dat ik zijn nummer enzo heb natuurlijk) als ik iets wil hebben maak ik geld over, en ontvang het wel...zo niet, dan ga ik even langs voor klop-klop!
|
||||
|
||||
![]() en hij heeft je geld niet meer terug gestort?? dat toch zeker wel
|
||||
|
||||
![]() klop klop. geen zin in die kerel woont aan de andere kant van nederland. geld komt wel terug volgens de persoon maar ik moet het eerst op m,n rekening zien staan..
|
|
||||
|
||||
![]() maar dat was het punt niet.. hij mailt me dat ie spul voor me had(inlaat spruitstuk g40 plus gasklep) en dan verkoopt die het aan iemand anders..
|
|
||||
|
||||
![]() Heeft persoon in kwestie zich al gemeld?
Als mailen niet helpt, kun je proberen hem te PM-en of zo... Hij is immers wel altijd online... Maar denk dat je zelf al wel zo slim was om dat te doen ![]() |
|
||||
|
||||
![]() ben zelf ook al zo slim idd
![]() heb hem vandaag (en gisteren) gePM'd en gemaild, zie nu ook net dat hij online is geweest bij het begin scherm van dit forum. maar nog geen reactie.............. zal eens achter zijn tel. nummer proberen te komen.
|
||||
|
||||
![]() Ik heb m net deze text via het forum gemailed :
Kijk hier ff http://www.volksforum.com/forum/showthread.php?t=10402 Heb je naam eruit verwijderd ... Maar eens gaat hij weer opduiken : terecht of onterecht |
|
||||
|
||||
![]() okeej bedankt, ik wacht maarweerus af
|
||||
|
||||
![]() @Richard, Onverschuldigde betaling. Je bank zou het geld terug moeten kunnen halen zonder problemen.
|
|
||||
|
||||
![]() Ik haal het altijd op als ik het bij een particulier koop, bedrijf is anders. Meestal wil ik ook zien wat ik koop.
|
||||
|
||||
![]() oh oh,dit gaat de kant op van marktplaats!
je zou een forumlid toch iets meer mogen vertrouwen. maar toch eerst betalen of onder rembours opsturen zou ik zo zeggen. ik hoop dat hij nog over de brug komt met het geld en iets op het forum schrijft over deze zaak.(hij zal dit toch ook wel lezen denk ik. |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Nee hoor, volgens mij niet. Alleen een incasso kan gestorneerd (zoals dat heet) worden. Een overboeking helaas niet!!
|
||||
|
||||
![]() das mooi kut... heb et zelf ook `n keer gehad dat diegene niets meer van zich liet horen toen ik 250 euro had overgemaakt..
tja sorry hoor, maar op `n gegeven moment begin ik te dreigen omdat ik z`n emailadres...telefoonnummer...adres...bankrekening ..etc.. heb... binnen `n dag had ik reactie, hij was fftjes niet online geweest.. hij viel gelukkig mee en kon mijn reactie begrijpen.... en 2 dagen later had ik het pakketje op de deurmat liggen ![]()
|
||||
|
||||
![]() adres gegevens via via uitzoeken, en telefoonnummer achterhalen, bellen en confronteren, weet je waar je aan toe bent denk ik...
(geen idee over wie het gaat trouwens...)
Jetta 1.3 CBR carbs '84-Jetta 1.3 '84-Golf II 1.3 '84-Seat Ibiza 1.9 TDI '01-Golf II 1.6 D '85-Vento 1.9 TDI '96-Seat Cordoba 1.9 TDI '03-Golf II 1.6 B 86-Golf II 1.6 TD '86-Golf II 1.9 TDI '84-Polo 9N 1.9 TDI '05 |