![]() |
|
|||
|
|||
![]() Opruiming golf2 &3 onderdelen, mocht je iets zoeken wat er niet bij staat stuur me dan even een pb. Prijzen zijn vraagprijzen en zijn onderhandelbaar.
klik op de link voor alle foto's, anders duurt het zolang met laden. http://www.mijnalbum.nl/Album=RB8XAKKE Hydro-luchtkoppelingen nieuw= 5 euro (per stuk). Mistlampen= 25,00. Digifiz ramen= 17,50 euro. Ralley afdekkappen voor achterop de koplampen= 35 euro. Verschillende gordels in goede staat zonder rafels= 15 euro. Gasdrukveren in goede staat, zakken niet in= 15 euro. Verschillende schakelaars en dashboard kappen= 5,00 per stuk. Kabelboom opendak, van motor tot zek.kast= 25 euro. Motor schuifkanteldak= 25 euro. Vr6 remblokken met slijtage sensor= 17,50 Raamschakelaars= 10,00 knipperlichthendel= 10,00 Goede magneetklep voor div.tdi motoren met slangen=25,00 Startmotor golf 2 werkend gedemonteerd= 40 euro. Luchtmassameter golf 2 gti 8V= 45 euro. Ik kan niet alle onderdelen die ik heb hier kwijt, heb nog kabelbomen van golf 3 tdi liggen en nog wat andere delen van een golf2 gti 8v graag even mailen. Versturen is uiteraard mogelijk tegen tnt tarieven, voor alles geld ophalen kan altijd prov. Drenthe, Groningen en Friesland.