![]() |
|
||||
|
||||
![]() Van een vriend van me:
Volkswagen Golf Cabrio 1.8 70KW uit 1989, apk tot 3 Juni 2005. Kap is nog in zeer goede staat, interieur is origineel zonder beschadigingen. Meer gegevens vraag ik morgen even na... Zal dan ook gelijk een telefoonnummer en e-mail adres erbij zetten, zolang kan het gestuurd worden naar info@kevintdi.nl ![]() Vraagprijs: 1750 Echt een mooi karretje voor deze zomer ![]() |
|
||||
|
||||
![]() hmmm ik weet er mischien iemand voor een kameraad van mij zoekt een cabrio..
hoeveel km..etc..
|
||||
|
||||
![]() dat dak in zeer goede staat...sorry hoor maar zie de scheuren hier vandaan zitten en aan de zijkanten sluit t zeker te weten niet echt aan boven de ramen....
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Ik zal morgen nog eens kijken, mij is er eerder niets aan opgevallen. Het is ook zowiezo niet mijn auto.... Ik vraag die jongen morgen even verdere details! ![]() |
|
||||
|
||||
![]() ik zal hem ook even doorsturen. even dat ding aan m'n vorige baas aansmeren.
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Dankje, alleen nu nog verkopen ![]() ik heb vandaag even gekeken het dak is inderdaad wat slecht op 4 puntjes (klein beetje ingescheurd). De auto heeft 238.000km gelopen, de auto heeft een mankement... de homokineet lijkt links versleten, omdat als hij naar rechts stuurt knakt hij links... ![]() Misschien kunnen anderen hier iets meer info over geven Het telefoonnummer is 06-19616677 |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Gooit hem even op www.golfcabrio.com
|
||||
|
||||
![]() Is alweer een tijdje verkocht!!
![]() Kan dus een slotje op ![]() |