![]() |
|
||||
|
||||
![]() Deze auto staat al een tijdje te koop.
Heeft eerder bij Target cars in Eindhoven te koop gestaan voor ik meen 8000 euro. Ik betwijfel of het echt een 75er is maar dat terzijde voor deze prijs is ie niet al te duur denk ik. http://suchen.mobile.de/auto-insera...MAGE_UNREPAIRED
|
||||
|
||||
![]() mooi ding,ook voor dat geld.jammer van de blauwe platen......ik denk ook niet dat het echt een 75er is.
|
||||
|
||||
![]() die stond vorig jaar nog in zoetermeer??
|
||||
|
||||
![]() Deze heeft heel lang in Eindhoven te koop gestaan.....ik geloof voor iets van €10000
dit bedrag weet ik niet zeker.. |
|
|||
|
|||
![]() LET OP DIT IS EEN OPLICHTER!!! Ik had voor de lol even een mailtje gestuurd over dat 1975 verhaal maar ik kreeg zo'n zielige lap tekst in het engels terug over dat ie in engeland is en blablabla... Hier zit een hele organisatie achter die meerdere auto's internationaal aanbiedt, en je dmv dit verhaal geld wil laten overmaken. Vervolgens ben je je geld dus kwijt... Ik ken iemand die hier in getrapt is helaas voor hem, let dus goed op mensen! Gebruik je nuchtere verstand!
|
|
|||
|
|||
![]() Foto;s zijn nog steeds van bij target cars...
hebben ze ff "geleend" ff melden bij de site waar de advertenties staan... |
|
||||
|
||||
![]() is trouwens ook geen echt telefoonnummer wat erbij staat ... veel te veel cijfertjes
![]() |
|
|||
|
|||
![]() Lijkt op mn Mk1 die ik 12 jaar terug had. De mijne had dunne bumpers, maar had zelfde kleur, achterlichten, tankdop, grille.
Blijft mooi spul.. |
|
||||
|
||||
![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
en weer iets in prijs gestegen ![]() |
|
|||
|
|||
![]() Heeft inderdaad een hele tijd in Zoetermeer gestaan, herken m aan die shrekspiegeltjes
|
|||
|
|||
![]() volgens mij is hij ook omgekat 75er
klopt een hoop niet aan oa dikke bumpers ander dash achterlichten etc meen dat er hier een aantal jaar geleden ook een topic over was kan hem alleen niet vinden iemand anders miss