![]() |
|
|||
|
|||
![]() wie kan me helpen met de vr6 ombouw van mijn golf 2 of kan het voor mij doen of kan me aan een motor helpen want wil graag een vr6 in mijn golf 2 is dit veel werk? hoe kun je zien of je oud of nieuw type zekeringskast hebt
Last edited by weberjohan : 26-12-2012 at 23:14. |
|
||||
|
||||
![]() Ik heb je topic even verplaatst naar Techniek overige > motoren etc.
Omschrijf je idee en je basis even wat beter. Ook kun je in de zoekfunctie erg veel vinden over het ombouwen naar een VR6.
|
||||
|
||||
![]() het beste is een donorauto,maar je kunt iig zelf eerst even aangeven wat voor auto je precies hebt waar je het in wil hebben[bwjr,uitvoering etc]
|
|||
|
|||
![]() Beste is indd een donor auto zoeke die volledig strippen dan heb je meteen alles !
zelf zou ik een mk3 als donor pakken daar kan je tenminste alles van gebruiken
|
||||
|
||||
![]() Quote:
niet helemaal waar,het ligt er maar net aan hoe je het wil doen.als je een corrado neemt hoef je maar een paar dingen bij te zoeken.maar het blijft altijd een beetje legóen,daarom kun je niks zeggen tot je weet waar het in moet komen.
|
||||
|
||||
![]() Wat bedoel je met "legóen" ?
|
|
||||
|
||||
![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() Aha, Lego-en! Kwartje valt...
|
|
||||
|
||||
![]() Ik weet nog wel een kant en klare MK2 VR6 te koop...
|
|||
|
|||
![]() hij moet in een 91er 1.8gl komen er zit nu een 1.8 8v met webers erop rond de 170 pk maar ik wil vr6 omdat het een stuk rustiger loopt niet zo opgefokt haha.. ja ik wil of een deze een vr6 motor inbouwen, of een kant en klare maar dan moet dit golfje natuurlijk eerst weg want heb ook og een golf 4 tdi en anders worden het teveel auto's. dus kunnen jullie mij verder helpen met mijn project?
alvast thanks! |
|
||||
|
||||
![]() Voor het juiste geld bouw ik hem wel voor je
|
|||
|
|||
![]() en wat is het juiste geld..
en kan je zelf wat met de weber motor? |