![]() |
|
|||
|
|||
![]() ... van deze topic:
http://www.volksforum.com/forum/showthread.php?t=108530 Dacht ik laat ik eens een polletje houden onder de mensen hier. Heb 3 voertuigen die qua prijs hetzelfde zijn op die van 9500 euro na dan! Maar kijk nu voor een keer niet naar de pk's maar puur naar de afwerking welke zou je dan kiezen. Dit geen pol om iemand af te zeiken maar gewoon om te zien wat mensen willen uitgeven aan een auto die in hun ogen mooi is. 1: http://www.marktplaats.nl/a/auto-s/...previousPage=lr 2:http://www.marktplaats.nl/a/auto-s/...previousPage=lr 3:http://www.marktplaats.nl/a/auto-s/...previousPage=lr welke zouden jullie kiezen, dus niet naar de pk's kijken maar gewoon naar de auto en licht toe waarom?
|
||||
|
||||
![]() Als ik zo even snel kijk heb je het voor mij in de juiste volgorde gezet.
De laatste die dure, die zou bij mij niet eens de aandacht trekken als ik deze tegen zou komen en dat zouden die andere 2 wel doen en dan vind ik die blauwe het mooiste.
|
||||
|
||||
![]() nr 1,de blauwe carat.omdat het een zeldzaam ding is,en het totaalplaatje klopt.
|
||||
|
||||
![]() Als ik moest kiezen wou ik nummer 2...die eerste vind ik netjes...maar lelijk interieur.
Die 2e oogt mij het dikst. nummer 3 vind ik een beetje jammer qua velgen... |
|
|||
|
|||
![]() Zeker die carat ! Ding ziet er uit zoals een mk2 moet zijn en is ook nog eens tot in de puntjes afgewerkt.
|
|
||||
|
||||
![]() Quote:
+1 ![]()
|
||||
|
||||
![]() nummer 1, alleen jammer van die achterklep
ik ben toch meer van helemaal origineel! |
|
||||
|
||||
![]() Zou ook voor de carat gaan... Al vind ik ze alle 3 te duur. Zeldzaam of niet!
|
||||
|
||||
![]() Quote:
zou ze idd geen van alle echt kopen voor die centen.
|
||||
|
||||
![]() inderdaad je hebt ze in de juiste volgorde! Jammer dat nummer 1 toch nog wat veranderingen heeft gedaan, zoals een andere achterklep heeft en wat wissers mist. Orginaliteit houd je het het langst mee vol naar mijn mening en blijft ook het meest waardevast. Bovendien is de carat een orgineel nederlands geleverde auto met weinig kilometers, wel inderdaad vrij zeldzaam.
Te rest... tsja... die laatste is wel een rap ding dacht ik ja, leuk als je plannen hebt om het circuit op te gaan.
|
||||
|
||||
![]() Nr.1 is wel een mooi ding maar eeuwig zonde van de achterschermen, totaal uit proportie vind ik.
Achterklep vind ik opzich altijd wel strak zonder slot en wisser, maar moet wel bij de auto passen. Voor die 6500 mag er wat mij betreft ook wel wat ander anders onder de kap liggen als een 1.8 aut. Nr.2 vind ik een hele dikke auto, wat dingen aanpassen/origineel zetten (bumpers niet in kleur, dubbele wissers) dan een setje kneiters van 17ers eronder en klaar ben je.. RS is altijd goed, Eta Beta Turbo of Compo's oid. Nr.3 zal ook best een prima basis zijn maar dan moet je er nog wel ff wat meer werk en geld in steken. Aangezien de aanschaf al zo hoog is denk ik niet dat onze beste vriend hem snel zal slijten.
|
||||
|
||||
![]() Doe mij de tweede maar. Stuk meer auto dan nummer 1 en nog goedkoper ook. Al is goedkoop in dit rijtje nogal relatief
|
||||
|
||||
![]() 1: nr2
2: nr1 3: nr3 |
|
||||
|
||||
![]() Nummer 1 is geweldig . Die andere 2 doen me weinig , ben niet kapot van dikke bumpers en wiellijsten
|
||||
|
||||
![]() Voor mij nummer 2, hier is echt wat van te maken.
Dan komt nummer 1, leuke wagen maar overdone. Nummer 3 zou ik voor 950 euro nog laten staan. |
|
||||
|
||||
![]() Tweede voor mij op 1, ik houdt absoluut niet van een vijfdeurs Golf2. En die bumpers zijn aan mij ook niet besteed .
Derde is niet mijn smaak, ik hou er van om zo dicht mogelijk bij het origineel te blijven, qua uiterlijk. Maar als de specs van de motor ed kloppen is het wel een bruut apparaat. En weet je ook dat zo'n ding meer waard is als €950-€1500, omdanks dat het je smaak niet is. Vindt het een beetje respectloos richting de liefhebbers met een andere smaak. Ik zou bijvoorbeeld dood nog niet in een diesel gevonden willen worden, moet ik dan alle diesels af gaan branden? |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
zo,hoe was je dag verder?
|
||||
|
||||
![]() .
|
|
||||
|
||||
![]() Quote:
uh,mis ik iets?het is nu 00:32 hier,mijn post is van 23:37?
|
||||
|
||||
![]() In dit rijtje zou ik absoluut voor nr.2 gaan. De wijzigingen tov van origineel doen in mijn ogen geen afbreuk aan de auto, in tegenstelling tot bij de eerste.
Maar het blijft een kwestie van smaak natuurlijk, aanpassingen aan de carat zijn zo op het oog wel heel netjes gedaan.