![]() |
|
|||
|
|||
![]() misschien zijn er mensen die het zo weten anders moet ik ff gaan passen en meten, ik wil graag 100 mm aandrijfas flensen in mijn v5 bak monteren, van welke versnellingsbak passen er zo in??? ik weet dat een seat ibiza 1.8t cupra bak 100 mm flensen heeft en type bak o2j is alleen weet ik zo snel ff niet of mijn v5 bak ook een o2j is. en of dit gaat passen. thanks
|
|
||||
|
||||
![]() Heb ik ook al eens gedaan en dat past.
02J heeft een inbus in het midden van de aandrijfas flens en deze moet je los draaien. Dan komt de flens naar buiten en kun je deze er zo uit trekken. Ik heb flenzen van een beetle uit 1999 gebruikt , daat zaten deze op. Bak code DZQ. Deze heb ik op een TT bak gezet samen met een sper.
|
|||
|
|||
![]() ik zou dan ook wel bak flensen van bijv een golf 4 tdi bak kunne gebruiken, neem ik aan. als dit kan zou mooi wezen, scheelt me namelijk 1 aandrijfas op maat maken.
|
|
|||
|
|||
![]() iemand toevallig nog een kapotte versnellingsbak liggen [02j bak met 100mm bakflenzen waar de bakflenzen los van weg mogen.
|
|
|||
|
|||
![]() het is al voor elkaar ik heb 100mm flenzen van een golf 4 tdi bak gemonteerd in de v5 versnellingsbak past perfect.
|
|
||||
|
||||
![]() Quote:
![]()
|
|||
|
|||
![]() scheelt me 1 aandrijfas op maat maken