![]() |
|
||||
|
||||
![]() Ik ben op zoek naar onderstaand interieur voor een Golf 2. Enkel bestuurdersstoel is ook voldoende.
Moet in goede staat zijn !! ![]() |
|
|||
|
|||
![]() Heb nog een compleet interieur zgan beide stoelen in hoogte verstelbaar en evt hoofdsteunen achterbank.
Losse stoel heb ik ook wel in nieuwstaat! |
|
|||
|
|||
![]() Hey,
Ik heb nog een compleet intereur liggen, die heel erg veel overeen komt met wat je zoekt. Mocht je intresse hebben, stuur dan een mail --> nbell@live.nl Groeten Nick
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Heb nog eens gekeken, is een ander interieur. @ Bell, mail gestuurd ![]() |
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Zal even een foto maken van de zijkant, ik denk wel dat het dezelfde stof is ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Prima!
![]() |
|
||||
|
||||
![]() We zoeken nog steeds!
|
|
|||
|
|||
![]() Was die van Bell niet de juiste? Toevallig van een CL uitvoering (met grijze hoofdsteunen is dat)? Daarvan zoek ik namelijk nog een goede bestuurdersstoel.
|
|
||||
|
||||
![]() Nee, dat was niet de goede. Dat was een donkergrijs interieur van nieuw(er) model Mk2
![]() |
|
|||
|
|||
![]() Heb mijn oog nog meerdere maken laten vallen op mijn stoel! En ben tot de conclusie gekomen dat het een ander motief is.
|
|
||||
|
||||
![]() Dacht ik al, bij jouw interieur lopen er meerdere horizontale 'strepen' over het rugdeel. Bedankt voor het kijken!
Up: wie heeft de gouden tip naar bovenstaand interieur? |
|
||||
|
||||
![]() uppert!
|
|
||||
|
||||
![]() .
|
|
||||
|
||||
![]() Ik zoek ook nog 2 voorstoelen van een soort gelijke bekleding, maar volgens mij is net ff een tikje anders dan die jij zoekt...
![]()
|
||||
|
||||
![]() Is net een tikkeltje anders ja, lijkt het.
Maar als iemand een dergelijk compleet netjes interieur heeft houd ik me zeker aanbevolen. Liever geen nieuwer type stoelen erin! ![]() Mocht ik iets tegenkomen rondom Zeeland zal ik aan je denken! ![]() |
|
||||
|
||||
![]() tnx,
![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() Up!
Nog steeds op zoek naar een keurige bestuurdersstoel of interieur! |